Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne som har profil på nakentid.no. Jeg får mange meldinger hver dag, ca 10-15. 99% av disse er gift/samboer, som søker noe uforpliktende/elskerinnne/diskret osv. vet du om din mann er der? Og til dere som kaller det «å legge seg etter gift mann», på nakentid er det tusenvis av opptatte menn som er desperate etter sex på si. Er din mann også der? 

Anonymkode: 02b16...b01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jeg ganske sikker på at han ikke er. 

Anonymkode: 1a534...64a

Skrevet

Hvordan skal jeg vite det da? Nei jeg stoler på han. Jeg går ikke rundt og tenker på slik nei. 

Anonymkode: 0cc24...641

• Liker 4
Skrevet

Hvem i guds navn er på noe sånnt som nakentid? 😂 Da er man bra desperat og er villig til å ligge med hva som helst.

Anonymkode: 63265...594

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem i guds navn er på noe sånnt som nakentid? 😂 Da er man bra desperat og er villig til å ligge med hva som helst.

Kvinne som slutshamer, er det mulig?

Anonymkode: 4ec48...43a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke hørt om den nettsiden jeg. Mannen er masse naken her hjemme, så han har ikke tid å være det andre steder 😂

Anonymkode: 08670...f82

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo bare et forum med fokus på sex.
Ja, det finnes en egen avdeling for kontaktannonser, men det er ikke kun det der.

For de som ikke vet hva Nakentid er, er det én av de flere nettstedene som ble opprettet i kjølvannet av at Nakenprat ble lagt ned.

Anonymkode: a002f...bbe

Skrevet

Mannen min var der, men det var jeg også😂 og vi hadde åpent forhold. Men ja, ekstremt mange som skrev til meg og fort avslørte at de hadde kone/dame som ikke ante at de var der. Helt uaktuelt for min del å møte noen som holder på sånn. 

Det er så sjukt lavmåls og stygt gjort mot sin partner.

Anonymkode: 9f14d...cc6

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Det vet jeg ikke, hvordan skal jeg vite det?

Anonymkode: 8cff4...3ba

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar heller sjansen på at mannen ikke går bak ryggen min.

Anonymkode: b2329...b49

Skrevet

Jeg er der, ser ingen grunn til ikke å være der, blir ikke mer utro av å være der enn f.eks. på kg.

Anonymkode: 95198...134

Skrevet

Jeg som dame er der uten bilde og info. Står kun kvinne og alder og innboksen renner over. Så ja, enig i at det er sykt mange som er gifte som er på jakt etter sex. Skriver at de er på reis der og der den helga/ukedagene og om jeg er intressert i treff. Veldig preg av klipp og lim og sikkert skrevet det samme til mange andre damer😅En klikka fordi jeg ikke ville treffe han på hotellrommet sitt😂 Jeg trur ikke mannen min er der, men aldri godt å vite🫣

Anonymkode: 77752...7c4

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo bare et forum med fokus på sex.
Ja, det finnes en egen avdeling for kontaktannonser, men det er ikke kun det der.

For de som ikke vet hva Nakentid er, er det én av de flere nettstedene som ble opprettet i kjølvannet av at Nakenprat ble lagt ned.

Anonymkode: a002f...bbe

Poenget er at folk som ikke er lavstatus trenger ikke henge på steder som nakentid.

• Nyttig 2
Skrevet

Tviler på mannen henger der, velger å stole på han. 

Men, en liten avsporing, på slike chatforum som dette, hva gjør man egentlig? Setter på web og onanerer foran hverandre? Sender grove chat meldinger til hverandre? Eller er det mer som et møtested for mennesker som vil ha uforpliktende sex? 

Anonymkode: 41161...f1d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er der, ser ingen grunn til ikke å være der, blir ikke mer utro av å være der enn f.eks. på kg.

Nakentid er ikke mer utro en kg? Hva er det du egentlig gjør her? 😂

Anonymkode: 992a8...c22

• Nyttig 2
Skrevet

90% av folk som spør etter å ha sex er folk som aldri tør å møte opp. Folk har det i kjeften, men tør aldri.

Var å så innom på nakenprat også før i tiden.. Aldri vært så desperat at jeg må på et forum for og finne meg dame, da har man synket langt.

Anonymkode: e35e5...ff1

• Liker 1
Skrevet

Oi, jeg var litt på nakenprat engang, opplevde det som litt.. harry? 

Ikke stedet man finner kremen av mannfolk..

Skal ikke si at kjæresten min garantert aldri kan være utro, men han er garantert ikke der.

Anonymkode: 5fd59...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 14.02):

Mannen min var der, men det var jeg også😂 og vi hadde åpent forhold. Men ja, ekstremt mange som skrev til meg og fort avslørte at de hadde kone/dame som ikke ante at de var der. Helt uaktuelt for min del å møte noen som holder på sånn. 

Det er så sjukt lavmåls og stygt gjort mot sin partner.

Anonymkode: 9f14d...cc6

Og disse mennene utrykte tydelig at alt var velstand i deres forholder eller?

Anonymkode: 4ec48...43a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 14.35):

Er du i forhold?

Anonymkode: c7d26...ea8

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tviler på mannen henger der, velger å stole på han. 

Men, en liten avsporing, på slike chatforum som dette, hva gjør man egentlig? Setter på web og onanerer foran hverandre? Sender grove chat meldinger til hverandre? Eller er det mer som et møtested for mennesker som vil ha uforpliktende sex? 

Anonymkode: 41161...f1d

Samme lurer jeg på

Anonymkode: c7d26...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...