AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Når man setter denne flasken i oppvaskmaskinen skal man ta av strikken som er på lokket? Anonymkode: 897b7...b45
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Vil anbefale å vaske den for hånd og ja, strikk og alt skal tas fra hverandre, for det legger seg frukt og ting over alt. Det tar få minutter å vaske med lunkent vann og rengjøre strikken forsiktig. Jeg gjør det slik selv.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vil anbefale å vaske den for hånd og ja, strikk og alt skal tas fra hverandre, for det legger seg frukt og ting over alt. Det tar få minutter å vaske med lunkent vann og rengjøre strikken forsiktig. Jeg gjør det slik selv. Står på pakken at den kan gå i oppvaskmaskinen. Vi lager mye smoothie og bruker den daglig. Kjenner at det blir et ork å vaske forhånd 😪 Anonymkode: 897b7...b45
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Står på pakken at den kan gå i oppvaskmaskinen. Vi lager mye smoothie og bruker den daglig. Kjenner at det blir et ork å vaske forhånd 😪 Anonymkode: 897b7...b45 Ja, jeg vet at den kan vaskes i maskin, men da må du ta strikken for hånd, for den forsvinner i maskinen om du skal ta den av. Det er viktig å vaske den og tørke den, ellers kan det bli muggdannelse der den sitter. Har du forsøkt å skylle innsiden lett for innhold, ha i en dråpe zalo, skru på lokket igjen og sette den tilbake på maskinen, kjør et minutt og få et brukbart resultat hvis det bare er familie som bruker den sammen? Det går nemlig også an og så ta alt for hånd en gang i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå