AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Har noen sett slike frysedisker på Rema? 150 kroner per kilo, med reker, scampi og alt annet. For å kjøpe disse scampiene må man ta i en spade som har ligget på scampiene. Etter det stinker hendene, og så veska, mobilen, alt man tar på etter det. Kunne de ikke funnet en bedre løsning? Anonymkode: b98c9...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg pleier å ta en sånn fruktpose utenpå hånden jeg tar spaden med, da unngår jeg lukten. Vrenger den rundt papirposen med reker i etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 C-girl skrev (28 minutter siden): Jeg pleier å ta en sånn fruktpose utenpå hånden jeg tar spaden med, da unngår jeg lukten. Vrenger den rundt papirposen med reker i etterpå. Ja, det må jeg gjøre neste gang, for nå stinker det både av veska mi og av genseren 😂 Anonymkode: b98c9...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. august 2023 #4 Del Skrevet 27. august 2023 C-girl skrev (7 timer siden): Jeg pleier å ta en sånn fruktpose utenpå hånden jeg tar spaden med, da unngår jeg lukten. Vrenger den rundt papirposen med reker i etterpå. Det var et skikkelig godt tips og noe jeg faktisk ikke har tenkt på å gjøre. Takk - selv om det ikke var meg som startet tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 28. august 2023 #5 Del Skrevet 28. august 2023 Brunhilde skrev (9 timer siden): Det var et skikkelig godt tips og noe jeg faktisk ikke har tenkt på å gjøre. Takk - selv om det ikke var meg som startet tråden. Bare hyggelig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 En bruker da skjeen som ligger der for å fylle posen med sjømat. Jeg tar ikke i sjømaten med hendene. Og posen blir heller ikke lagt i veska. Så jeg skjønner ikke problemet ditt. Anonymkode: b3ca0...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå