AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Er det noen som har tatt gentesting av seg selv og eller egg? Jeg har hatt så utrolig mange forsøk med insemineringsforsøk og ivf m/donor og vi klarer ikke å fårstå hvorfor jeg ikke blir gravid. Men noe som ikke er gjort er gentesting, gjøres dette i norge? Er det noen som har gjort det? Anonymkode: 720c1...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 For å kunne gentesting embryo så må man ha utslag på gentest av seg selv, uten det er det ikke lov med pga testing. Men jeg tenker med en gang at dersom dere bruker donoregg så hjelper det lite å genteste deg, da det ikke er dine gener i embryoet dere setter inn. Hvor mange innsett har dere hatt? Noen sinne blitt gravid? tenker med en gang på om du har fått sjekket forholdene i livmor godt nok? Tatt biopsi for å se etter betennelser i livmor? Tette eggledere som kan legge væske i livmor slik at ingenting fester seg? Et alternaalternativ er pgta i utlandet. Mange land tillater dette. Da blir embryo sjekket om det er friskt og sånn sett skulle ha gode muligheter for å bli et barn. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Del Skrevet 27. august 2023 Neutral90 skrev (6 minutter siden): For å kunne gentesting embryo så må man ha utslag på gentest av seg selv, uten det er det ikke lov med pga testing. Men jeg tenker med en gang at dersom dere bruker donoregg så hjelper det lite å genteste deg, da det ikke er dine gener i embryoet dere setter inn. Hvor mange innsett har dere hatt? Noen sinne blitt gravid? tenker med en gang på om du har fått sjekket forholdene i livmor godt nok? Tatt biopsi for å se etter betennelser i livmor? Tette eggledere som kan legge væske i livmor slik at ingenting fester seg? Et alternaalternativ er pgta i utlandet. Mange land tillater dette. Da blir embryo sjekket om det er friskt og sånn sett skulle ha gode muligheter for å bli et barn. lykke til Beklager å kuppe tråden men jeg har tette eggledere. Ene egglederen har tidligere vært væskefylt men ikke siste 2 innsett. Anonymkode: df79a...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå