Gjest Vinga Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Gutten min på snart tre er veldig glad i musikken til Gwen Stefani. :klø: Ellers hører han jo på barneplater og, men dette er favoritten ellers. Og klassisk, og Bonnie Tyler... Endret 19. januar 2006 av Vinga
Gjest Ingrid78 Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Her går det i alt fra irin maiden til boyband. Så egentlig er han altetende.
Gjest Spacegirl Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Yndlingsmusikken til nevøen min på 2 1/2 år er Era . Da blir han helt stille, bare lytter og drømmer seg bort. Ellers er han veldig glad i gamle Madonna-sanger. De fra 80-tallet. De nyere sangene bryr han seg ikke noe om. Og enkelte Nightwish-sanger, og selvfølgelig barnesangene, da spesielt Postmann Pat og Brannmann Sam. Har oppdaget at det funker veldig bra å sette på Era når vi skal pusse tennene, for da blir han så opptatt av musikken at han ikke bryr seg om tannbørsta
Grooo Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Mitt inntrykk er at unger KUN liker Kaptein Sabeltann.. Har to nevøer som er 3 og 5 år, og de har ikke hørt på annet de siste tre årene. Foreldrene prøver å lure inn en og annen barneplate i blandt, men det er ikke spesielt populært *ler*
marta Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Rein Alexander................. Og det har hun IKKE etter meg...
Furstina Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Vår son älskar Queen och "We will Rock you" - han är två och har önskat "du-du-dah" i över ett år Annars lyssnar han mycket på barnvisor. Älskar en låt i taget.
Gjest LoisLane Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 Skrekk og gru. Her går det i det meste fra listepop, svensktoppar og Vazelina, men også klassiske perler slår an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå