Gå til innhold

Hva slags musikk liker barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gutten min på snart tre er veldig glad i musikken til Gwen Stefani. :klø:

Ellers hører han jo på barneplater og, men dette er favoritten ellers. Og klassisk, og Bonnie Tyler... :ler:

Endret av Vinga
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Her går det i alt fra irin maiden til boyband. Så egentlig er han altetende.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Yndlingsmusikken til nevøen min på 2 1/2 år er Era :ler: . Da blir han helt stille, bare lytter og drømmer seg bort. Ellers er han veldig glad i gamle Madonna-sanger. De fra 80-tallet. De nyere sangene bryr han seg ikke noe om. Og enkelte Nightwish-sanger, og selvfølgelig barnesangene, da spesielt Postmann Pat og Brannmann Sam. :)

Har oppdaget at det funker veldig bra å sette på Era når vi skal pusse tennene, for da blir han så opptatt av musikken at han ikke bryr seg om tannbørsta :)

Skrevet

Mitt inntrykk er at unger KUN liker Kaptein Sabeltann.. Har to nevøer som er 3 og 5 år, og de har ikke hørt på annet de siste tre årene.

Foreldrene prøver å lure inn en og annen barneplate i blandt, men det er ikke spesielt populært *ler*

Skrevet

Rein Alexander................. Og det har hun IKKE etter meg... :ler:

Skrevet

Vår son älskar Queen och "We will Rock you" - han är två och har önskat "du-du-dah" i över ett år

Annars lyssnar han mycket på barnvisor. Älskar en låt i taget.

Gjest LoisLane
Skrevet

Skrekk og gru. Her går det i det meste fra listepop, svensktoppar og Vazelina, men også klassiske perler slår an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...