Gå til innhold

Kaloriteller uten pålogging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen enkle kaloritellere enten nettside eller app som ikke krever registrering og pålogging? Life sum og my Fitness pal krever det, har sett en annen en som koblet seg til Apple health, vil ikke ha det heller. Jeg liker ikke å dele personlig info, stoler ikke på at opplysningene ikke kommer på avveie.

Anonymkode: 1943b...7db

Skrevet

Hvis det ikke skal registreres noe sted, sånn at du kan gå tilbake og se, så kan du jo bare bruke kalkulatoren på telefonen. Og kjøkkenvekt. Så kan du evt skrive det ned i notater-appen om du ønsker å registrere det, eller en liten notatbok. Det var sånn man gjorde det før smart-telefonene😊

Anonymkode: bf419...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det ikke skal registreres noe sted, sånn at du kan gå tilbake og se, så kan du jo bare bruke kalkulatoren på telefonen. Og kjøkkenvekt. Så kan du evt skrive det ned i notater-appen om du ønsker å registrere det, eller en liten notatbok. Det var sånn man gjorde det før smart-telefonene😊

Anonymkode: bf419...ca2

Ja, deg går selvfølgelig an. Men det hadde gjort det enda litt lettere hvis jeg ikke trengte å slå opp hver matvare og taste inn regnestykket. Det jeg nok egentlig ønsker meg er at matvaretabellen.no hadde en rute hvor man kunne skrive inn gram, også regnet den ut automatisk.

Anonymkode: 1943b...7db

Skrevet

Du bruker internett og mobilen hver dag, din personlige info er allerede der ute

Anonymkode: 6ff07...15d

• Liker 1
Skrevet

Dersom du allerede har en telefon og internett tror jeg du allerede deler en del om deg selv. Også er du jo tross alt på KG. 

Tell med kalkulator på telefon.

Anonymkode: e2483...a06

• Liker 1
Skrevet

Lag deg en helt ny e-postadresse, lag deg profil på lifesum / my fitnesspal med den. SÅNN. Da slipper du at din "personlige" info kan lekkes.

For informasjon er tilknyttet en e-postadresse som ikke har noe med deg personlig å gjøre. 

Anonymkode: 4d15e...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...