AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Er dere også sånn? ble sammen med en fyr etter seks år med bekjentskap. Åpnet meg aldri tidligere og angrer svært noen kan jeg gå på date med etter tre måneder og noen tar det flere år før jeg føler meg trygg på . Merkelig tankesett og har ødelagt mye for meg Anonymkode: c9559...0c6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dere også sånn? ble sammen med en fyr etter seks år med bekjentskap. Åpnet meg aldri tidligere og angrer svært noen kan jeg gå på date med etter tre måneder og noen tar det flere år før jeg føler meg trygg på . Merkelig tankesett og har ødelagt mye for meg Anonymkode: c9559...0c6 Gjort det samme selv. Først etter tre år sammen fant jeg ut at vi passer utrolig dårlig sammen. Burde åpnet oss før og vist hvem vi var på ordentlig. Akkurat møtt familien og,misliker dem skikkelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 6146c...950
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Jeg datet samme mennene 21-25 til jeg fant ut at jeg ikke kom noen vei. Det var samme opplegget om og om igjen og ble svært lite interessert i kun samleie. tenker nå at jeg kan ha utelukket bra menn fordi jeg ikke hadde bred syn. Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før Anonymkode: 15314...74e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før Er ikke det koselig? Anonymkode: 85bb7...96c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før Hvorfor se tilbake til menn som var uaktuelle? Er det fordi de ble aktuelle eller fordi du ble uaktuell? Anonymkode: 66a0e...99f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg datet samme mennene 21-25 til jeg fant ut at jeg ikke kom noen vei. Det var samme opplegget om og om igjen og ble svært lite interessert i kun samleie. tenker nå at jeg kan ha utelukket bra menn fordi jeg ikke hadde bred syn. Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før Anonymkode: 15314...74e Hva skjedde mellom 25 og 42? Anonymkode: 8af8a...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå