Gå til innhold

Hvorfor tar det lang tid før man åpner å bli kjent med noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere også sånn?

ble sammen med en fyr etter seks år med bekjentskap. Åpnet meg aldri tidligere og angrer svært

noen kan jeg gå på date med etter tre måneder og noen tar det flere år før jeg føler meg trygg på . Merkelig tankesett og har ødelagt mye for meg

Anonymkode: c9559...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dere også sånn?

ble sammen med en fyr etter seks år med bekjentskap. Åpnet meg aldri tidligere og angrer svært

noen kan jeg gå på date med etter tre måneder og noen tar det flere år før jeg føler meg trygg på . Merkelig tankesett og har ødelagt mye for meg

Anonymkode: c9559...0c6

Gjort det samme selv. Først etter tre år sammen fant jeg ut at vi passer utrolig dårlig sammen. Burde åpnet oss før og vist hvem vi var på ordentlig. Akkurat møtt familien og,misliker dem skikkelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 6146c...950

Skrevet

Jeg datet samme mennene 21-25 til jeg fant ut at jeg ikke kom noen vei. Det var samme opplegget om og om igjen og ble svært lite interessert i kun samleie.

tenker nå at jeg kan ha utelukket bra menn fordi jeg ikke hadde bred syn. Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før 

Anonymkode: 15314...74e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før 

Er ikke det koselig?

Anonymkode: 85bb7...96c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før 

Hvorfor se tilbake til menn som var uaktuelle? Er det fordi de ble aktuelle eller fordi du ble uaktuell?

Anonymkode: 66a0e...99f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg datet samme mennene 21-25 til jeg fant ut at jeg ikke kom noen vei. Det var samme opplegget om og om igjen og ble svært lite interessert i kun samleie.

tenker nå at jeg kan ha utelukket bra menn fordi jeg ikke hadde bred syn. Nå som 42 åring er jeg både åpen og klar til å bli kjent med menn som jeg ikke vurderte før 

Anonymkode: 15314...74e

Hva skjedde mellom 25 og 42? 

Anonymkode: 8af8a...279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...