AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Er dette normalt? Det går ikke en dag uten at den mobilen er som limt på han. Går han fra stua for å hente vann, så legger han mobilen i lomma. Skal han på do så er den med, skal han dusje så er den med. Til og med når han står opp 08.00 på en søndag så tar han mobilen i bokseren og går på do. Uansett så tar han den med.. Han sier dette er helt normalt og at det er jeg som er problemet her og ikke stoler på han. Jeg syns det er veldig merkelig og har derfor nevnt det flere ganger.. Any input på dette? Anonymkode: e2bcf...a41
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Følg magefølelsen din. min kjæreste gjør dette også, skikkelig avhengig. Men her går det i tiktok,vg,Finn, sportsnyheter. Ja you name it! Stoler fullstendig på han. Anonymkode: 5022c...999 3
powerpuffen Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Ikke normalt i mine øyne. Min samboer holder ikke på slik 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Høres veldig rart ut.. Enten skjuler han noe, eller så er han sykelig avhengig av mobilen sin.. Anonymkode: 7e341...86d 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Hva tenker du? Han har den alltid med skriver du, hvor ofte ER han på den? Min eks var irriterende mye på mobilen. Ble faktisk et problem. Anonymkode: 2abde...4d6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 Det er ikke unormalt. Mange er helt avhengige av mobilen sin. Men hvorfor bryr du deg om dette? Er det fordi du ikke får tid til å snoke inne på telefonen hans eller syns du det bare er rart? Anonymkode: 065be...5de 7
ESFP Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Hvis han alltid har gjort det, er der greit. Hvis det er en endring, er det et stort rødt flagg. 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 For noen er det normalt, mange er helt avhengig av mobilen. Anonymkode: 4ccdd...f52 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 Det er ganske vanlig å ta med mobilen rundt. Anonymkode: ac19a...85f 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 Helt vanlig, vi har jo hele livet vårt på mobilen i disse dager. Anonymkode: 83697...075 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #11 Skrevet 27. august 2023 Jeg har skritteller på mobilen og vil derfor ha den på meg hele tida. Vurderer å kjøpe klokke som bl.a. teller skritt og da kan mobilen bli liggende hvor som helst. Anonymkode: 8533b...b15 1
Hjelpsom Skrevet 27. august 2023 #12 Skrevet 27. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er dette normalt? Det går ikke en dag uten at den mobilen er som limt på han. Går han fra stua for å hente vann, så legger han mobilen i lomma. Skal han på do så er den med, skal han dusje så er den med. Til og med når han står opp 08.00 på en søndag så tar han mobilen i bokseren og går på do. Uansett så tar han den med.. Han sier dette er helt normalt og at det er jeg som er problemet her og ikke stoler på han. Jeg syns det er veldig merkelig og har derfor nevnt det flere ganger.. Any input på dette? Anonymkode: e2bcf...a41 Vel.... Etter min erfaring så bør du være nervøs. Da dette startet hjemme hos meg så var det starten på slutten. Det ble avfeid hjemme hos meg også... 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #13 Skrevet 27. august 2023 Nei det er nok ikke fordi jeg skal snoke på telefonen hans. Kan ikke koden engang 😂 Han har god kontakt med exen og de har både vært på tur sammen med barna og han har sovet mye der for å hjelpe til med barna en haug av ganger. Er ganske mye som er merkelig med folk som har med mobilen på do hele tiden. Og de vennene jeg har som har vært utro har vært flittige med mobilbruk på toalettet. Derfor jeg har en dårlig følelse på det. Det burde dere også ha 😅 Anonymkode: e2bcf...a41 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #14 Skrevet 27. august 2023 Ja.. Grunnen er fordi telefonen har hele livet mitt.. Bank, personlig info.. Lar den aldri ligge alene. Anonymkode: 29433...54f 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #15 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei det er nok ikke fordi jeg skal snoke på telefonen hans. Kan ikke koden engang 😂 Han har god kontakt med exen og de har både vært på tur sammen med barna og han har sovet mye der for å hjelpe til med barna en haug av ganger. Er ganske mye som er merkelig med folk som har med mobilen på do hele tiden. Og de vennene jeg har som har vært utro har vært flittige med mobilbruk på toalettet. Derfor jeg har en dårlig følelse på det. Det burde dere også ha 😅 Anonymkode: e2bcf...a41 Vi som har med mobilen på do sitter vel bare og ser på YouTube, aksjer eller KG mens vi prøver å glemme mensen, hemoroider og det som verre er. Anonymkode: ac19a...85f 2 1
Hjelpsom Skrevet 27. august 2023 #16 Skrevet 27. august 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Er ganske mye som er merkelig med folk som har med mobilen på do hele tiden. Og de vennene jeg har som har vært utro har vært flittige med mobilbruk på toalettet. Derfor jeg har en dårlig følelse på det. Det burde dere også ha 😅 Kan ikke annet en å signere denne. Det er et stort rødt flagg, selv om det ikke bestandig trenger å bety noe. Men når noen aldri tørr å la telefonene ligge når de skal gå tre meter i eget hus/leilighet med låst dør, så blir det mistenskomt og har ingenting med at man har mye på den som noen sier. Folk tok ikke med seg lommeboka på do når de var hjemme i gamle dager f.eks. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #17 Skrevet 27. august 2023 Har ikke de fleste mobilen nærmest limt til seg nå om dagen? Hvis det er for å skjule noe kan han jo bare låse den, som de fleste vel også gjør. Anonymkode: ad47a...bc9 3
flusa Skrevet 27. august 2023 #18 Skrevet 27. august 2023 Er ikke unormalt,ser mange som gjør det samme. Man trenger ikke ha noe å skjule,bare fordi man har med seg tlf overalt.. 1
DinGudinne Skrevet 27. august 2023 #19 Skrevet 27. august 2023 Det er ikke normalt her i huset, ingen av oss er limt til mobilen.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #20 Skrevet 27. august 2023 Hva gjør han med den om natta? Hvis den er under puta så ville jeg vært bekymret. Anonymkode: 7e323...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå