AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #1 Del Skrevet 27. august 2023 Alle dere som bare svarer tull, spar dere. Står foran et vanskelig valg, må bestemme meg i løpet av helgen. Dersom jeg velger nei, så risikerer jeg en konsekvens som kan være svært negativ. Selv om ja er det som er mest riktig på nåværende tidspunkt. Noen som kan hjelpe meg litt i riktig retning? Anonymkode: ff740...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 27. august 2023 #2 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle dere som bare svarer tull, spar dere. Står foran et vanskelig valg, må bestemme meg i løpet av helgen. Dersom jeg velger nei, så risikerer jeg en konsekvens som kan være svært negativ. Selv om ja er det som er mest riktig på nåværende tidspunkt. Noen som kan hjelpe meg litt i riktig retning? Anonymkode: ff740...b31 Hvis du svarer nei er sjansen stor for at det er noe dårlig som skjer i mens hvis du svarer ja er det mest riktige? Er ikke svaret «ja» åpenbart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå