Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å date 35-40+. Jeg kan ikke få barn og 35+ single er desperat etter barn stort sett. - Hvilken alder innser damene at det er for sent og faller til ro med en kjæreste?

Anonymkode: fd954...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på barn, så du kan jo lete etter en som meg da. 

Men skjønner problematikken, jeg synes også det har vært litt vanskelig med å date jevnaldrende menn i 30-årene, de blir veldig verpesyke når alle kameratene deres gifter seg og formerer seg.

Jeg har til slutt funnet meg en eldre mann med voksne barn, som altså er ferdig med det.

Tror nesten du må over 40 år, men de som er banna bein på at de skal ha barn har kanskje til og med fryst ned egg så.. 45 kanskje? Det vil jo være individuelt.

Anonymkode: 67238...3bd

Skrevet

"Hvilken alder innser damene at det er for sent og faller til ro med en kjæreste?"

Er vel ikke det det går på vil jeg tro..

Hvorfor prøver du ikke heller aktivt å finne de som ikke vil ha barn, er jo en del av de. Det vil si at du må være ganske åpen om dette og slutte å underholde tanken med noen før det er lagt på bordet. Å få barn er ofte et dypt ønske mange har som man ikke kan forvente at de bare skal kaste bort fordi de er "for gamle/det er for sent". Om man ønsker seg barn så forstår jeg at man går 100% inn for det og da er det vel strengt tatt mer du som må vike for det, ikke prøve å overbevise de om noe annet. Finn noen andre, enklere er det ikke. 35-40 er jo ikke så gammelt akkurat når gjennomsnittsalderen på førstegangsfødende er 30år nå. Ser jo mange kvinner får barn 40+ (kjenner altså personlig). Tror ikke dette er en greie du kan bare vente ut akkurat. 

Er selv 31 år gammel kvinne og vil ikke ha barn akkurat nå, vet ikke om det kommer en dag jeg føler at tiden er rett så får se på det. Om naturen sier at det er "for sent" om 2-3år, så er det det da. Samboeren min vil veldig gjerne ha barn, og kunne gjerne hatt det for 5 år siden sier han (29år gammel mann). 

Anonymkode: 4c64f...0eb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri tenkt på barn, så du kan jo lete etter en som meg da. 

sanme her! 

Anonymkode: 803d2...cbd

Skrevet

Det har ikke noe med alder å gjøre.

Anonymkode: 2775f...bb6

Skrevet

Er det at du ikke kan få barn grunnen til at du ikke vil ha? Slik at du også en dag kan sitte på gamlehjemmet og angre på at du ikke fikk din egen familie?

I såfall bør du vurdere alternative måter å få barn på.. 

Anonymkode: 7c49a...7c6

Skrevet

De fleste i den alderen har vell barn fra før. Ikke alle som ønsker flere barn med ny partner. 

Anonymkode: 7c6ba...81b

Skrevet

få barn nå fordi man ellers kanskje om 50-60 år skulle føle det litt ensomt?

NEI 

Anonymkode: 803d2...cbd

Skrevet

Du leter på feil sted. Det er mange single kvinner som ikke vil ha barn. Har ikke dating-apper en funksjon for å velge bort de verpesjuke?

Skrevet

Da får du jo være veldig tydelig på at du ikke ønsker barn, i dag finnes det mange kvinner som har valgt bevist bort barn så skulle ikke være så vanskelig og finne. Men er du ikke ærlig fra før du møter dem om du finner dem på dating sider, eller i virkeligheten. Det er ingenting galt i og hverken ønske seg barn, eller ikke ønske. Det som er galt er og holde sånt for seg selv om man blir interessert i noen, og dem i deg. 
Noen tåler partnere med egne barn, andre ikke. Jeg har jo selv vært singel mor med barn, og det var en stund flere menn også ønsket barn og tenke jeg fint ville gi siden jeg hadde 4 😅 så dem menn som også er desperate finnes i den alderen fra 30+ du. Selv om jeg hadde 4 så får jeg liksom ikke bare barn med hvemsomhelst heller, ofte sånne menn jeg hverken ville ha i mine barns liv, eller ha barn med.  

Anonymkode: b144e...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...