AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg har vært på Tinder det siste halvåret. Dame 44. Fikk et tips om å endre profilen min til "mann søker kvinner" for å få tips til bilder og bio. Vel, det gjorde ikke underverker for selvtilliten! Det var så mange flotte, oppegående damer der! Nydelige damer med fine bilder, god jobb og beskrivende bio. Dere menn, er alle damene der så flotte? Eller var jeg "uheldig " og fikk opp de beste av de beste som intro til dameversjonen av Tinder? Anonymkode: 18faf...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Hvis du kun har sett mannlige profiler så kan det fort se sånn ut tenker jeg.. Kvinner bruker gjerne litt mer tid, energi og tanker bak profilene sine. Det er i alle fall min erfaring, er nok mange som vil tenkt det samme om din profil etter å ha swipet på menn. Anonymkode: 443de...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 Så damer flest på Tinder har fine bilder og god bio? Jeg syns det virket som de fleste hadde høy utdannelse også, men det kan jo ikke gjelde alle. Anonymkode: 18faf...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 51 minutter siden, AnonymBruker said: Dere menn, er alle damene der så flotte? Eller var jeg "uheldig " og fikk opp de beste av de beste som intro til dameversjonen av Tinder? Anonymkode: 18faf...1ed Er spørsmålet om profilene til kvinnene er flotte eller om damene ser flotte ut i virkeligheten? Som du sikkert vet så kan man se veldig ulik ut på bilde og i virkeligheten. Anonymkode: 630f1...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 Du blir bare vist de mest populære profilene først. Anonymkode: 0ba0e...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 Tvilsomt, jeg er der 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 Fikk meg tinder for noen få dager siden og ble selv overrasket over at der var så voldsomt mange "fine" damer. Jeg vil påstå at omtrent 90% av alle damene som dukket opp på skjermen er kjempe flotte utseendemessig. Riktig nok lite bio og de aller fleste fra Oslo'ish. Damer er vel også kjent for å være flinkere enn gutta på bilder og slikt men ble likevel overrasket. Sveiper likevel nei på de aller fleste av disse da jeg ikke har tenkt meg til Oslo og heller ikke ønsker de flotteste damene, uavhengig av hva jeg realistisk sett kan få og ikke. Kan også tenkes at mange damer der er veldig opptatt av hvordan de fremstår mtp presentasjon, det å være vellykket og ha ting på stell osv. Og mye bilder av trening ,toppturer og gjerne litt alkohol også. Uansett syns jeg det var få "alminnelige" damer å se. Fant flere av de på Happn da 😊 Mann 37 Anonymkode: 167d1...554 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nev Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært på Tinder det siste halvåret. Dame 44. Fikk et tips om å endre profilen min til "mann søker kvinner" for å få tips til bilder og bio. Vel, det gjorde ikke underverker for selvtilliten! Det var så mange flotte, oppegående damer der! Nydelige damer med fine bilder, god jobb og beskrivende bio. Dere menn, er alle damene der så flotte? Eller var jeg "uheldig " og fikk opp de beste av de beste som intro til dameversjonen av Tinder? Anonymkode: 18faf...1ed Oh here we go again. På hvilke måter er disse damene du ser flotte? Det er kun filter i kombinasjon med vinkel, falsk hår, vippe, extension, make up Og at de tar av 20 kg med filtrene. Så å si ingen på tinder.. Spesielt de i 20 - 30 årene som ser slik de gjør på bildene som i virkeligheten. Veldig fåtall. Ikke for å nevne personlighet. Null rynker, glatt og plettfri hud. Det meste er bare lureri. Kvinner vet EKSAKT hvordan de skal se helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. De vet eksakt hvordan de skal stå for at midjen skal være smal når det egentlig er en hvalross. Så nei.. Det er bare falskt. Det øyet ser, tror hjernen på. Endret 27. august 2023 av Nev 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 26. august 2023 #9 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Skal til Oslo om en stund å gruver meg litt pga å være en uattraktiv blandt kjempe pene damer. Så tidenes vakreste damer da jeg var ute å shoppet, å overhørte de ha østlandsk dialekt. De var så mye mer pyntet og perfekte enn resten. Som også er fine, men det var noe annet. Som om de vet ting vi ikke vet stilmessig, hudpleie messig osv. Skal ikke dit for å søke etter menn da, men forbereder meg på å føle for å kjøpe caps og gigantiske solbriller, frakk med stor krage for å dekke til denne herligheten. Tenker det er sånne damer som er på tinder Endret 26. august 2023 av Rosakatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Del Skrevet 27. august 2023 Rosakatt skrev (3 timer siden): Skal til Oslo om en stund å gruver meg litt pga å være en uattraktiv blandt kjempe pene damer. Så tidenes vakreste damer da jeg var ute å shoppet, å overhørte de ha østlandsk dialekt. De var så mye mer pyntet og perfekte enn resten. Som også er fine, men det var noe annet. Som om de vet ting vi ikke vet stilmessig, hudpleie messig osv. Skal ikke dit for å søke etter menn da, men forbereder meg på å føle for å kjøpe caps og gigantiske solbriller, frakk med stor krage for å dekke til denne herligheten. Tenker det er sånne damer som er på tinder Hadde ikke du kjempelangt hår du kan vise frem da? Jeg er fra Oslo, men bor et annet sted nå. Har ikke dyr klesstil, handler på kjøpesentere og kjedebutikker. Bruker hudpleie fra Exeption/ Cosmed eller Dermalogica. I Oslo er det utallige forskjellige damer, noen fra Oslo-øst andre fra Oslo-vest i tillegg til at nesten halve byen er innvandrere som er flerkulturelle. Det finnes ikke én type menneske/ dame i Oslo. Anonymkode: 21331...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #11 Del Skrevet 27. august 2023 Tenkte det samme som deg ts, og at jeg er sjanseløs. Bor i Oslo selv. For å være ærlig har jeg ikke sveipet siden for ser ikke poenget etter å ha sett konkurransen. Men mulig andre hadde tenkt det samme om deg, når jeg er i hjembygda eller andre steder utenfor Oslo får jeg alltid komplimenter på utseende og klær, selv av fremmede. Men i Oslo blir man bare en i mengden Anonymkode: 74d5f...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #12 Del Skrevet 27. august 2023 Men hva er problemet egentlig, du kan jo se ut som et monster og likevel få et hav av likes? Med mindre det er de høyeste, største og kjekkeste du skal ha så er ikke dette et problem Anonymkode: 101ec...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #13 Del Skrevet 27. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva er problemet egentlig, du kan jo se ut som et monster og likevel få et hav av likes? Med mindre det er de høyeste, største og kjekkeste du skal ha så er ikke dette et problem Anonymkode: 101ec...cfe Hva hjelper det med likes når mennene liker alle? Det blir som å bli glad for å finne ubrukelige monopol-penger på gata. Man vil jo ha like fra en som faktisk ønsker å treffe deg. Anonymkode: 74d5f...7fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #14 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg gjorde samme oppdagelse som deg. Ble satt ut over hvor pene damene på min alder var, i mitt område. Skikkelig selvtillitsantiboost.... Og så så jeg på hvem menn som kommer opp hos meg og jeg tenker bare at de damene som ble vist på ingen måte matcher med de mennene.... Så hvor møter alle hverandre da....? Anonymkode: e6d5f...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #15 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men hva er problemet egentlig, du kan jo se ut som et monster og likevel få et hav av likes? Med mindre det er de høyeste, største og kjekkeste du skal ha så er ikke dette et problem Anonymkode: 101ec...cfe Det var du med havet igjen ja. Ikke tro alt du leser på nett. Og hvorfor skal jeg være glad for å få likes fra de som er totalt ukritiske til hvem jeg er som person men bare er ute etter hva som helst med et x-kromosom? Til ts, en jeg traff litt sa at jeg var den eneste han hadde sett som hadde uredigerte bilder. Anonymkode: bd955...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #16 Del Skrevet 27. august 2023 Nev skrev (10 timer siden): Oh here we go again. På hvilke måter er disse damene du ser flotte? Det er kun filter i kombinasjon med vinkel, falsk hår, vippe, extension, make up Og at de tar av 20 kg med filtrene. Så å si ingen på tinder.. Spesielt de i 20 - 30 årene som ser slik de gjør på bildene som i virkeligheten. Veldig fåtall. Ikke for å nevne personlighet. Null rynker, glatt og plettfri hud. Det meste er bare lureri. Kvinner vet EKSAKT hvordan de skal se helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. De vet eksakt hvordan de skal stå for at midjen skal være smal når det egentlig er en hvalross. Så nei.. Det er bare falskt. Det øyet ser, tror hjernen på. Jeg er kvinne og er enig med deg. Har ingen erfaring med Tinder, men ser i sosiale medier at mange kvinner legger ut bilder der de ikke ligner seg selv i det hele tatt. Og at de da er langt mer attraktive på bildene. Det er litt flaut å se, rett og slett. Og hva gjør jeg selv? Legger ikke ut bilder av meg selv på nett. Anonymkode: 6e292...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #17 Del Skrevet 27. august 2023 Et hav av likes. Hvor mange er det? Jeg får likes, kanskje 20 om dagen, men det er de færreste av disse jeg ser ut til å ha noe som helst til felles med. Mange har ikke bio, og med ufikse bilder så gir de meg jo ingenting å jobbe med. Selv har jeg bare ufiltrerte bilder. Har vel knapt nok sminke på, og ingen der jeg er staset opp. Fordi jeg ikke er så fiks av meg. Men jeg vil jo likevel finne han jeg matcher med intellektuelt. I tillegg til et fysiske. Sukk, hvor går jeg? (Neida, filtrere bilder etter proff styling er ikke veien å gå, jeg skjønner det. 🤣 ) Anonymkode: 18faf...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #18 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva hjelper det med likes når mennene liker alle? Det blir som å bli glad for å finne ubrukelige monopol-penger på gata. Man vil jo ha like fra en som faktisk ønsker å treffe deg. Anonymkode: 74d5f...7fb Thissss. Hvem vil ha en mann som tar hva som helst? Alle vet jo at menn liker alt på tinder for så å sile ut de peneste damene? Anonymkode: f2386...2e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #19 Del Skrevet 27. august 2023 Mye bra damer på Tinder, men de swiper bare på de samme 2% av menn. Så er det en skokk av midt på treet og værre damer som også får matches, men det er jo fordi menn er nødt til å swipe på damer langt under sin liga for å få matches. Siden selv stygge damer swiper kun på bra menn fordi de får napp 1 av 20 ganger. Anonymkode: fc91d...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #20 Del Skrevet 27. august 2023 Kan det være at hetro kvinner liker andre kvinners profiler, og hetro menn liker andre menns profiler? I tråden om flaue tinder profiler så var det flere av menn som jeg tenkte «morsom» og «glimt i øyet» som kvinnelige kommentatorer kritiserte som useriøs eller teit. Anonymkode: f44bd...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå