AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Håper noen kvinner her tar seg bryet til å se videoen og kan svare på om de kjenner seg selv igjen, kanskje litt sånn ubevisst? (god selvinnsikt) Har opp gjennom årene datet mye damer og må dessverre si at han har noe rett i det han sier! Hvis man bryr seg for mye, så virker det som at en del damer mister interessen. Man mister "markeds verdi" føler jeg. Håper uansett det er mulig å få litt objektive svar fra noen kvinner her og at man kan ha en høflig og saklig diskusjon? Anonymkode: cc2c9...e97
Rosakatt Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Har aldri følt dette med menn, å higer ikke etter menn han beskriver. Tenker nei. Virker toxic. Ser ikke hvorfor man skal miste interessen av at noen bryr seg? Det å ikke bry seg er jo et veldig dårlig tegn på framtiden? Når jeg liker en mann er det ikke for hvordan andre kvinner ser han, vet ikke en gang hvordan andre kvinner ser han på det tidspunktet jeg blir tiltrukket sånn rent overfladisk som regel. Sist jeg ble rar i kroppen av en mann var da jeg hentet en pakke på butikken av han, aner ikke hva det var med han som var så riktig. Bare ble mo i knærne å det var det, ingen alpha, ingen hard to get aner ikke hvordan han er, hentet bare en pakke. Men nå kontaktet jeg han heller ikke da, eller datet. Ville bare få frem at det er noe mer chill for min del, enn alpha og makt og dette her. Kanskje andre kvinner føler dette er rett for dem? Noen må han jo ha kommet opp med dette på grunn av? Så mulig det er en type personlighet du vil tiltrekke deg slik?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Kvinner vil ha menn som andre kvinner vil ha, det er faktum. Ubevisst vil da en mann som bryr seg mye virke mindre attraktiv, siden det tyder på at han ikke har andre damer etter seg. Anonymkode: d2170...d5f 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner vil ha menn som andre kvinner vil ha, det er faktum. Ubevisst vil da en mann som bryr seg mye virke mindre attraktiv, siden det tyder på at han ikke har andre damer etter seg. Anonymkode: d2170...d5f Øhh nei, det er ikke derfor. Det er fordi det er ubehagelig at en villt fremmed mann blander seg i min buisness før jeg ønsker blande dem inn. Tillitt er noe man må gjøre seg fortjent til, over tid. Det er ikke noe som serveres på første date. Anonymkode: c09a9...529 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Jeg antar at menn som sliter med forhold er i målgruppen til denne videoen? Hvis denne videoen er et typisk eksempel på hvilken "kunnskap" de tilegner seg for å få sjanse på damer, da forstår jeg godt at mange menn sliter i dag. Jeg kom meg ikke gjennom hele, men dette er rett og slett bare bullshit! Det er giftig. SLUTT å se på slike videoer, kom dere ut i det virkelige liv, vær sosial, vær et godt medmenneske, jobb med å bli trygg på deg selv, vis omtanke for andre, vær en person du selv hadde ønsket å være sammen med og behandle andre vel, ikke ta deg selv så høytidelig, bruk humor og selvironi, følg med i samfunnet. Ikke fokuser alt på sex, vær oppriktig interessert i en potensiell partner for den personen hun er, ønsk å kjenne henne, ikke bare f****a hennes... Og for all del, ikke tro på slike giftige videoer som den over! Anonymkode: 07871...6b0 5 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 TS - et råd til... du må bli kildekritisk! Altså seriøst... har du sjekket bakgrunnen til denne fyren? Han er 27 år, og på sin egen hjemmeside skryter han av at han i mer en 10 år har "empowered men to live their best lives". Han beskriver at han er eldst av fire søsken i en familie hvor foreldrene skilte seg og alt var konstant kaos, familiekaos. https://app.caseyzander.com/about Og likevel visste han altså allerede som hva... 14-15-16-åring hvordan menn skulle leve deres beste liv, hvordan kvinner egentlig er, hvordan menn burde date. Og han begynte å lære opp menn i hvordan være menn, mens han selv bare var en gutt, en ungdom og definitivt ingen mann. Dette er nærmest latterlig narcissistisk! Og i denne videoen over her snakker han - som ikke har noen utdanning overhodet - om psykologien i kvinner generelt, hvordan kvinner er "innerst inne og ubevisst", og at kvinner bare tiltrekkes menn som oppfører seg som drittsekker, fordi kvinner ikke ønsker trygghet. Altså - SERIØST??? Og dette farlige tankegodset, som heller synes å komme fra hans egen kaotiske familiesituasjon og oppvekst som han ikke har bearbeidet, det tjener han seg rik på. Han tjener seg rik på å få menn til å bevisst behandle kvinner stygt! Han burde bruke en god slump av alle pengene han har brukt på å gjøre andre menn usikre til å bearbeide hva enn han sliter med selv. Og så burde han heller bruke tid på å skaffe seg utdanning, for det er så overtydelig at han bare slenger om seg med "pene" ord for å pynte på bullshiten han har ut av seg. Er dette virkelig noe du tror på, TS? Eller andre menn, for den saks skyld? Det han her fremsnakker er manipulasjon av en potensiell partner psyke - det er en form for vold. Og det er fullstendig villeding av menn - mens han ler hele veien til banken over å ha lurt enda flere menn til å tro på ham. Denne mannen er giftig! Og de som følger ham blir bare mer og mer sint, for de vil mislykkes mer og mer. For all del - om man ønsker å ødelegge for seg selv når det kommer til potensielle gode partnere, da er det bare å følge rådene hans. Gudemannen som lenge før han var myndig iflg. ham selv var helt selvlært og ferdig mann, så mye mann at han kunne lære voksne menn å være menn. Latterlig! Anonymkode: 07871...6b0 7 2 12
Kipling Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Håper uansett det er mulig å få litt objektive svar fra noen kvinner her og at man kan ha en høflig og saklig diskusjon. Anonymkode: cc2c9...e97 🤣 Ja.... det er lov å håpe. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 Ja. Mange damer kommer da med "røde" flagg syndromet om at mannen er klengete og desperat, når han egentlig bare er veldig glad i vedkommende. Anonymkode: fd67b...382 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 Har tatt meg bryet, og sett video. Første tanken min, er at dette er gamle floskler man har sett gjentatte ganger i før i både PUA videoer og andre rene incel miljøer. Filmer og tankegang som dette er med og opprettholder/øke antall ufrivillig single menn 😊 Her ute i den virkelige verden, så setter kvinner flest pris på menn som er oppriktig interesserte og tør å være såbare nok til å vise det. Nei, jeg snakker ikke om stalking, være pushy etc. Min påstand er at å ta til seg «budskapene» man får presentert i den videoen og etterleve dem, vil sørge for at du vil fortsette å slite med å etablere meningsfulle relasjoner med kvinner. Anonymkode: 3eed7...047 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 Gidder ikke se videoen. Men at det å vise for tydelig interesse kan gjøre at du faller i "verdi" hos enkelte damer stemmer nok. De tenker da ubevisst at dette er en mann som ikke er ettertraktet blant andre damer. Anonymkode: 9b175...224 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #11 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja. Mange damer kommer da med "røde" flagg syndromet om at mannen er klengete og desperat, når han egentlig bare er veldig glad i vedkommende. Anonymkode: fd67b...382 Man er ikke "veldig glad" i et menneske man knapt kjenner, det kommer først etter noen år, det. Anonymkode: c914a...53f 4 2
Rosakatt Skrevet 27. august 2023 #12 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gidder ikke se videoen. Men at det å vise for tydelig interesse kan gjøre at du faller i "verdi" hos enkelte damer stemmer nok. De tenker da ubevisst at dette er en mann som ikke er ettertraktet blant andre damer. Anonymkode: 9b175...224 Ånei, han skal ikke prøve seg på andre damer enn meg, å nå må jeg kanskje ha han for megselv? Hvordan blir folk sammen om det ikke er meningen å vise interesse? 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #13 Skrevet 27. august 2023 Dette er total BS for meg, men. Vet ikke om andre damer. Anonymkode: 39745...cf9 1
Lava Anne Skrevet 27. august 2023 #14 Skrevet 27. august 2023 Dere må slutte med å se på disse dumme videoene deres 🫡 3 3
Kipling Skrevet 27. august 2023 #15 Skrevet 27. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Har tatt meg bryet, og sett video. Første tanken min, er at dette er gamle floskler man har sett gjentatte ganger i før i både PUA videoer og andre rene incel miljøer. Filmer og tankegang som dette er med og opprettholder/øke antall ufrivillig single menn 😊 Her ute i den virkelige verden, så setter kvinner flest pris på menn som er oppriktig interesserte og tør å være såbare nok til å vise det. Nei, jeg snakker ikke om stalking, være pushy etc. Min påstand er at å ta til seg «budskapene» man får presentert i den videoen og etterleve dem, vil sørge for at du vil fortsette å slite med å etablere meningsfulle relasjoner med kvinner. Anonymkode: 3eed7...047 Kommer helt an på hvem du er og hva situasjonen er. Men de aller fleste menn som sliter sitt store problem er at de er desperate (og det syns) og ingen kvinne er veldig entusiastisk til å få en mann hun vet at ingen andre kvinner vil ha. Blir litt som at jeg ikke har lyst til å kjøpe en bil av noen som er alt for gira på å gjøre delen, da jeg tenker at hvis de er så gira så må det være fordi dette er en veldig fordelaktig deal for dem, og da en dårlig deal for meg. Dette er en kjent realitet innen salg, og en kjent realitet innen det å date kvinner. Betyr ikke at du må ta det til et autistisk nivå og late som om du ikke liker henne, men hvis du er ekstra gira fordi du aldri har vært med en like bra dame før, så burde du nok ikke vise de kortene for tidlig. Tid nok til å vise at du bryr deg når du faktisk er i et forhold med henne, og du faktisk har grunn til å sette pris på henne. 1
Rosakatt Skrevet 27. august 2023 #16 Skrevet 27. august 2023 (endret) Kipling skrev (22 minutter siden): Kommer helt an på hvem du er og hva situasjonen er. Men de aller fleste menn som sliter sitt store problem er at de er desperate (og det syns) og ingen kvinne er veldig entusiastisk til å få en mann hun vet at ingen andre kvinner vil ha. Blir litt som at jeg ikke har lyst til å kjøpe en bil av noen som er alt for gira på å gjøre delen, da jeg tenker at hvis de er så gira så må det være fordi dette er en veldig fordelaktig deal for dem, og da en dårlig deal for meg. Dette er en kjent realitet innen salg, og en kjent realitet innen det å date kvinner. Betyr ikke at du må ta det til et autistisk nivå og late som om du ikke liker henne, men hvis du er ekstra gira fordi du aldri har vært med en like bra dame før, så burde du nok ikke vise de kortene for tidlig. Tid nok til å vise at du bryr deg når du faktisk er i et forhold med henne, og du faktisk har grunn til å sette pris på henne. Kan ikke snakke for andre kvinner Syns du er mer inne på noe på slutten der enn i starten. Jeg bryr meg ikke om andre kvinner ikke vil ha mannen, det er om vi har en genuin relasjon som betyr noe. Hadde jeg merket at han var desperat for å få noen i det hele tatt, føler man ser jo oversett, det er tomt å stusselig. Kjedelig, å begynner å lure på hva han egentlig forventer av relajsoner, om det er nok å bare være den første tilgjengelige kvinnen. Han kan jo ikke bry seg nor særlig da. Skuffende hjerne messig. Forstår dyp ensomhet da, men allikevel, forhold krever noe mer i mine øyne. Noe genuint. Endret 27. august 2023 av Rosakatt 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #17 Skrevet 27. august 2023 Det er da bare simps som gidder å holde på med kvinner som spiller spill. Skikkelige menn kutter da kontakten når en får hint om at noe er "off". Anonymkode: b4ef3...594
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #18 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er da bare simps som gidder å holde på med kvinner som spiller spill. Skikkelige menn kutter da kontakten når en får hint om at noe er "off". Anonymkode: b4ef3...594 Enig. Samtidig tenker jeg st visse typer menn finner visse type kvinner som spiller spill. Er kvinne, og kjenner meg aldri igjen i dette stereotypiske greiene folk her inne driver med. Men det hender jeg ser visse typer folk og tenker: ah, det er sånne damer og menn de snakker om at menn og kvinner er, på kg 🫣 Anonymkode: dc0cd...6e6
Antiviruset Skrevet 27. august 2023 #19 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Håper noen kvinner her tar seg bryet til å se videoen og kan svare på om de kjenner seg selv igjen, kanskje litt sånn ubevisst? (god selvinnsikt) Har opp gjennom årene datet mye damer og må dessverre si at han har noe rett i det han sier! Hvis man bryr seg for mye, så virker det som at en del damer mister interessen. Man mister "markeds verdi" føler jeg. Håper uansett det er mulig å få litt objektive svar fra noen kvinner her og at man kan ha en høflig og saklig diskusjon? Anonymkode: cc2c9...e97 Du har misforstått noe vesentlig her ! At en mann bryr seg om en kvinne betyr ikke at de passer sammen! Hadde det vært så enkelt hadde det jo ikke vært et problem. Den andre part må også føle en kontakt der, ellers er det ikke liv laga. Om jeg bryr meg om en kvinne, men hun har null følelse ovenfor meg andre veien ? Det er dødfødt. Damen mister da ikke interessen fordi jeg bryr meg mye om henne! Hun har aldri hatt den interessen ovenfor meg! Og uansett hva jeg gjør vil den interessen da aldri komme. En dame som blir skremt over min interesse, har ikke gjensidige følelser ovenfor meg. Det er fakta, og det er helt greit at det kommer frem. Alt annet kalle for illusjoner, og det kan aldri få et forhold til å fungere. 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #20 Skrevet 27. august 2023 Jeg bare føler at mye av det han sier stemmer med egne erfaringer. Er midt i livet og har datet en del. Men tenker da hovedsakelig i starten, under dating, før man eventuelt offisielt blir sammen. Hypergami er jo ikke bare tull og mitt inntrykk er at en del kvinner ønsker en mann som har "høyere verdi" en dem selv, en som er bedre på en måte(handler vel om gamle ur instinkter, beskyttelse og alt det der) Og hvis man leser kommentarene til klippet, så virker det som mange andre menn har erfart det samme Men mye mulig en del menn er like, det kan ikke jeg svare på! TS Anonymkode: cc2c9...e97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå