Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i snart ett år, og er begge rundt 40. På grunn av mye diskusjoner, småkrangling osv lenge, hadde jeg bestemt meg for å gjøre det slutt. Vi snakket om mye av det jeg ikke likte at han gjorde og sa osv, og det ble heller til at vi fant ut at vi skulle prøve videre. Han sier hele tiden at han elsker meg, og prater om fremtiden osv. Men jeg hat hele tiden følt meg fanget og at jeg ikke får nok egentid, og jeg har mistet mye følelser etter all krangling og diskusjoner av småting. Jeg har ikke kunne gjøre det slutt nå pga besøk av familie, og at jeg måtte «bo» hos han pga soveplasser. Vi skal egentlig på ferie om litt over en uke og, men jeg vio ikke. Angrer så på at jeg ikke var mer bestemt på at jeg ville gjøre det slutt sist vi snakket. Hvordan skal jeg gjøre dette nå..?

Anonymkode: 47327...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare si rett ut at du ikke vil mer.

Skrevet

Da sier du at på grunn av at ting har vært sånn som de har vært i det siste, så har alle følelsene du hadde for han forsvunnet, og du vil ikke lengre fortsette forholdet.  Pakk det du har hos han på forhånd, og sørg for at du kan dra derifra etterpå. 
Ikke la han overtale deg til å prøve mer. Lag deg en liste over alle grunner du har til å gjøre det slutt og tenk på den.

Anonymkode: ac525...665

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...