AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Var bilsyk / reisesyk som liten, men vokste det av meg (tror jeg). Men nå er jeg 36, og etter jeg fikk barn har jeg blitt helt ekstremt bilsyk / buss-syk (ikke prøvd andre reisemåter). Er kvalm, uvel og svimmel med en gang kjøretøyet settes i gang 🤢 like ille uansett om jeg er sjåfør eller passasjer. Er det vanlig at slikt kan komme tilbake?? Hvordan kan man forebygge? Anonymkode: a7775...276
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Er 27, alltid vært bilsyk, men etter at unge nr 2 kom, har det skutt helt i været. Blir kvalm av bare 5 minutter. Bedre å kjøre selv, men blir fortsatt svimmel og kvalm etter en stund. 🤷🏻♀️ Men hvordan er synet ditt? Og balansen din? Synes kan jo bli påvirket av både alder og barn, og kan være derfor. Eventuelt ta en tur til legen. Kan jo være noe virus/annet. Anonymkode: 66e5a...9e1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Ts her, takk for innspill. Vet du hva som har påvirket deg til å bli mer bilsyk etter du fikk barn nr 2? Jeg har vært hos optiker og sjekket synet, det er slik det har vært før. Har bestilt meg legetime, men er lang ventetid. Ganske håpløst å ikke kunne kjøre bil/buss når man egentlig er helt avhengig av det. Anonymkode: a7775...276
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå