AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Både jeg og kjæresten min har snuset de siste ca 5-6 årene. I januar i år sluttet vi sammen, hvor det var jeg som først foreslo å slutte. Jeg oppdaget i går at han har begynt å smugsnuse. Han vet godt at det for meg er helt uaktuelt å begynne med snus igjen av forskjellige grunner. Likevel er det «triggende» for meg å vite at det nå er snus i huset her og det er liksom «tilgjengelig» igjen. Selv om jeg ikke er avhengig lenger har jeg jo vært det og det husker jo hjernen min. Det er ikke lett å bli kvitt en sånn sterk avhengighet uansett hvilken motivasjon man har. Jeg skjønner at jeg ikke har noe rett til å bestemme om han skal snuse eller ikke, det er jo opp til han. Men problemet er at jeg føler det påvirker meg i så stor grad ved at det føles så triggende. I tillegg synes jeg nå at snusing er motbydelig og det å vite at han har begynt igjen gjør at jeg føler litt avsky mot han. Vi har vært sammen i ca 6 år, og føler det er ganske dumt hvis det er snus som skal være årsaken til at vi ikke klarer å være sammen lenger. Er jeg helt urimelig ved at jeg prøver å nekte han å nekte han å snuse? Hvordan skal jeg klare å akseptere dette… Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymkode: dd165...42a
Blåjojo Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Ja du er urimelig. Du kan forklare han hva du føler i forhold til at han har begynt å snuse igjen og hva det gjør med deg. Men du kan ikke kreve at han slutter. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Du kan ikke kreve at han slutter, samtidig er det mange som aldri ville vært sammen med en snuser, det er jo ganske ekle greier. Du får vurdere å finne en annen. Anonymkode: 316ee...342
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Gjøre det slutt fordi han snuser? Jeeezes… Anonymkode: 9e2c1...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå