AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Jeg har en venninne jeg har fått høre sprer ting videre om folk. Man må vist ikke komme med betroelser men være forsiktig med hva man sier. Ville dere sluttet å omgåes en slik person eller fortsatt kontakten men bare pratet om vær og vind? Vedkommende er hyggelig og snill ellers. Anonymkode: c44e2...378
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Jeg har også en slik venn. Men hun blir aldri en nær venn fordi jeg ikke kan stole på henne. Forteller bare sånt som ikke er farlig videreformidles Anonymkode: 71563...53b
Blåjojo Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Ville fortsatt kontakten, men tenkt nøye over hva jeg valgte å dele. Her gav vi vår venninne en skikkelig lærepenge. Fortalte henne noe som hadde et snev av sannhet, men også en kraftig løgn. Sa samtidig at dette var ikke noe som skulle snakkes om. Gikk ikke så lang tid før det gikk rykter med akkurat de opplysningene, så da konfronterte vi henne med det. Hun har blitt bedre, men har ennå litt forbedringspotensiale. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Jeg fikk advarslene for sent og har nå litt vondt i magen over betroelser jeg har gitt. Det er ingenting farlig men personlig informasjon hele bygda ikke trenger å vite. Kjipt. TS Anonymkode: c44e2...378
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har en venninne jeg har fått høre sprer ting videre om folk. Man må vist ikke komme med betroelser men være forsiktig med hva man sier. Ville dere sluttet å omgåes en slik person eller fortsatt kontakten men bare pratet om vær og vind? Vedkommende er hyggelig og snill ellers. Anonymkode: c44e2...378 Jeg hadde en slik venn som jeg har fadet ut. De få gangene vi prater sammen nå så er det alltid sladder om noen andre. Jeg har spurt hvorfor hun forteller meg dette eller det har jeg ingenting med eller spurt hvor hun får høre alt dette. Hun skjønner ikke at det er ubehagelig å få høre alle andre sine "hemmeligheter." Forsøkte en gang å si det er litt krise i familien nå så jeg har ikke tid. Da spør hun hvem det gjelder, hva det er, hvorfor jeg ikke sier noe, hun skal ikke fortelle det til noen. Jeg gjentar at det er ikke min hemmelighet å fortelle, men det nekter hun å ta i mot. Anonymkode: b150c...d6d
Gjest Hoia Skrevet 27. august 2023 #6 Skrevet 27. august 2023 De møter alltid seg selv i døra, før eller siden, en splittelse! De er veldig komiske!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Hoia skrev (5 minutter siden): De møter alltid seg selv i døra, før eller siden, en splittelse! De er veldig komiske! Men mange av de er flinke til å lure seg unna. Anonymkode: b150c...d6d
Ryzorman Skrevet 27. august 2023 #8 Skrevet 27. august 2023 Jeg hadde kuttet kontakt, men igjen jeg er 31 år og orker ikke sånne folk i livet mitt. Du kan jo tenke deg ting du deler med henne som du ikke vil bli spredt, vil du da stole på henne? Sånne folk har ingenting i mitt liv å gjøre
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 Jeg holdt en slik på en armlengdes avstand. Hadde kontalt og møttes, men betrodde meg aldri. Og en gang jeg hadde det kjipt, og hun spurte hva som var i veien sa jeg bare at jeg hadde det kjipt, men jeg ikke var interessert i å snakke med henne om det siden hun ikke klarte holde kjeft om noe som helst. Anonymkode: 7628f...cec
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 Før hadde jeg kuttet kontaktet, been there, done that. Nå er jeg er voksen og det å finne seg venner er ikke like enkelt. Så da hadde jeg heller holdt henne på en armlengde avstand og ikke delt noe personlig og privat med vedkommende. Er det et kronisk problem, så hadde jeg kanskje kuttet ut personen. Fordi det sier så ufattelig mye om dem som person. Og slike personer har en annen moral enn meg, så da passer vi ikke sammen. Jeg er ganske privat av meg, og stoler ikke på noen. Tenker at alt jeg deler med andre, blir delt videre. Uavhengig av om jeg får høre om det eller ikke. Det tar jeg nesten som en selvfølge, for mennesker er ikke til å stole på. Anonymkode: b1c55...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå