jukkapalme Skrevet 16. september 2023 #21 Del Skrevet 16. september 2023 Ænema skrev (9 timer siden): Dæsken, såpass likt, ja 😱 Jeg er av de som heiet på Finland under esc, men nå husker jeg ikke låta en gang siden jeg ikke har hørt på den i ettertid. Loreen sin, derimot husker jeg og kan begynne å nynne på den når som helst, selv om jeg ikke har hørt på den heller i ettertid. Hører aldri på radio lenger. Den er den eneste låta jeg husker selv om det var flere jeg likte bedre enn den. Veldig fengende refreng, men vanvittig dårlig at den er nesten tro kopi av den polske låta. Sverige burde jo blitt disket for plagiat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #22 Del Skrevet 16. september 2023 Å fjerne juryen fra Eurovision ville vært katastrofalt for konkurransen, og at NRK meg Stig Karlsen står i brensjen for dette er for meg flaut og uforståelig. Siden 2018 har Norge sendt bidrag uten særlig musikalsk kvalitet (med unntak av 2020) som alle visste kom til å gjøre det bra hos folket, men minimalt hos juryen. Da Vivi Steinberg og Jan Fredrik Karlsen var kaptein på skuta kom Norge topp 5 i juryen nesten hvert år, utenom Agnete. Var vel kun Margaret som gjorde det bra hos folket også. Det må gå an å sende en bidrag som gjør det bra nok til å vinne, uten å fjerne ekspertene. Anonymkode: 846e3...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå