AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 I går ble jeg sittende å vente alene på kjæresten og et annet par i halvannen time på en restaurant.. Trodde jeg ble invitert ut på middag fordi jeg hadde bursdag, men det var åpenbart at han hadde glemt det. Masse rot med forsinkelser, og jeg endte opp med å bare dra derifra og ble kjempesåret. Hvordan hadde dere andre taklet noe sånt? Kjenner jeg er litt barnslig nå og kjempelei meg. Han har heller ikke tatt kontakt etter jeg sendte en mld i dag og sa hvor skuffet jeg er. Overreagerer jeg? Anonymkode: dde49...e25 4
Sofakona Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere sammen?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Nei, syns du har all rett til å være skuffet. Har ei venninne som det samme skjedde med, kjæresten glemte at hun hadde bursdag, hun satt hjemme og ventet, han jobbet overtid, og gikk ut og spiste med en kamerat og var hjemme kl 23 ish. Der satt hun og ventet med middag hjemme. Skjønner veldig godt at man blir skuffet. Det minste man kan gjøre er å be om unnskyldning. Anonymkode: 40cd1...f8a 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Men hvorfor kom ikke det andre paret som var invitert? Anonymkode: 2f289...e98 8 1
exictence Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 Trodde du at du ble invitert ut på restaurant? Hadde han invitert deg ut uten at han kom? Da skjønner jeg godt du ble skuffet. Det gjør man jo ikke. Kan godt forstå du følte deg skuffet over at han hadde glemt bursdagen din. Samtidig hadde jeg forstått om min kjæreste hadde glemt det. Hr veldig lett for å glemme dager selv 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 Vi var sammen i over to år tidligere. Det ble slutt i halvannet år før vi fant tilbake til hverandre nå i år. Vært sammen i et halvt år nå, bor hver for oss. Føler meg litt barnslig som reagerte som jeg gjorde pga dette i går, han er helt håpløs på å holde tiden og huske merkedager. Så jeg burde visst å ikke ha for høye forventninger😅 Anonymkode: dde49...e25
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Jeg ble invitert ut på middag av kjæresten, kollegaen hans og kona skulle også bli med. De tre skulle komme sammen og møte meg på restauranten. Masse tull med forsinkelser og til slutt så ble jeg så skuffet og bare dro hjem🙈 Anonymkode: dde49...e25 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Hvor sene var de? Anonymkode: fa043...85b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi var sammen i over to år tidligere. Det ble slutt i halvannet år før vi fant tilbake til hverandre nå i år. Vært sammen i et halvt år nå, bor hver for oss. Føler meg litt barnslig som reagerte som jeg gjorde pga dette i går, han er helt håpløs på å holde tiden og huske merkedager. Så jeg burde visst å ikke ha for høye forventninger😅 Anonymkode: dde49...e25 Men hadde han invitert det ut på restauranten også dukket han ikke opp? Det er i så fall veldig kjipt gjort av han. Til neste år må du minne han på bursdagen din noen dager før. Ikke alle husker sånt😊 Gratulerer med gårsdagen🥳 Anonymkode: 50c8d...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Hva sier kjæresten din nå da? Anonymkode: 7412a...cd9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 Vi skulle møtes kl 18.10. Fikk beskjed om forsinkelser et par ganger på tlf, men etter å ha ventet i halvannen time fikk jeg nok.. De kom visst 10min etter jeg dro. Jeg ble super barnslig og gadd ikke svare på tlf etterpå🙈 Anonymkode: dde49...e25 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor sene var de? Anonymkode: fa043...85b Tips: les hi Anonymkode: 82932...74f 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 1.5 time forsinkelse er ikke innafor altså. Da skal de virkelig hatt en god grunn. De fleste bordsettinger er vel på 2 timer.. Anonymkode: 527e0...061 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Jeg er ingen bursdagspartydame så akkurat Keg hadde gitt faen. Hadde bestilt meg mat, dessert og tatt en øl eller to😅 men har en venninne som MÅ feires og feirer stort selskap hvert år😂 hun hadde vært dødsfornærmet. Anonymkode: 6b4a2...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Skrevet 26. august 2023 1,5 time forsinkelser er LENGE å sitte på resturant å vente. Jeg hadde blitt sur. Anonymkode: 2375d...ab1 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #16 Skrevet 26. august 2023 Jegc ror jeg hadde tatt en pause. Anonymkode: e5ee4...d0a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #17 Skrevet 26. august 2023 Hvorfor ble dem forsinket? Det var jo ikle bare han alene som skulle være med, så flere ble forsinket. Vet han om bursdagen din? Typ har du nevnt det den siste tiden eller bare tenkte du at han burde vite det. Jeg har våknet og selv glemt jeg har bursdag i underlig mange timer engang jeg 😅 men jeg er litt sånn, fordi mange ikke har helt oversikten ovenfor noens bursdag, selv egne foreldre/søsken og div kan disse personene glemme. For noen er heller ikke bursdags så veldig nøye om blir husket eller glemt. Men jeg vet ofte dem som er veldig opptatt at bursdagen skal huskes og markeres med en overraskelse, er dem samme som ikke nevner dette så veldig høyt, men blir døds fornærmet og opprørt når dem rundt ikke husker det. Det er lov og være skuffet men man får takle det som voksene mennesker bør gjøre, kommunikasjon. Istedenfor og være sur dagen etter også, så må du si det med ordene dine. Hei i går var min bursdags som du glemte, i tilegg var du så sein og da ble jeg ennå mere såret. For meg er bursdag veldig viktig og for meg betyr det mye at du vil feiere den med meg, og huske meg. Sånn formidler man det, ikle sånt tull som han burde vite/skjønne osv. jeg feks er kvinne, og bryr meg veldig lite om bursdag. Men det er andre ting som er viktig for meg, og det har jeg sagt veldig tydelig til mannen min om, og jeg minner han også på det. Og gå og være furt og tenke han burde visst at skaper så mye unødvendige konflikter i et forhold. Vær tydelig Anonymkode: 15d83...157
petterm Skrevet 26. august 2023 #18 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi var sammen i over to år tidligere. Det ble slutt i halvannet år før vi fant tilbake til hverandre nå i år. Vært sammen i et halvt år nå, bor hver for oss. Føler meg litt barnslig som reagerte som jeg gjorde pga dette i går, han er helt håpløs på å holde tiden og huske merkedager. Så jeg burde visst å ikke ha for høye forventninger😅 Anonymkode: dde49...e25 Du har grunn til å bli skuffet over at du måtte vente så lenge på dem. Om du bør bli skuffet over at han ikke husket bursdagen din? Ikke sikkert han husker når du har bursdag siden dere har vært fra hverandre en periode.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #19 Skrevet 27. august 2023 Jeg er litt nyskjerrig på hva det paret syntes om å bli med på et sånt hjernedødt opplegg ? Jeg hadde iallefall reagert om jeg skulle bli med en kollega og feiret kons hans og dukke opp 1,5 t forsinket . Tipper den mannen til TS ikke var åpen om når de skulle møtes på restauranten. Jeg hadde gitt gubben en kald skulder Anonymkode: a5fe4...c98 1
Ryzorman Skrevet 27. august 2023 #20 Skrevet 27. august 2023 Jeg tenker heller at du burde sagt til han at du hadde bursdag, å ikke lag så stor greie ut av det. Du kunne jo sagt det til han, men du valgte å ikke gjøre det å lage en større sak ut av dette, for hva da? Når man passerer 20, så er ikke akkuratt bursdager så spesielt lengre. Og uansett, så kunne du enkelt å greit sagt at du hadde bursdag, så hadde dere kanskje slippet å ventet? Er virkelig ikke verre en det.. Husker ingen sin bursdag uten om meg og faren min, husker ikke moren min.. Og jeg husket aldri dama mi si heller.. Jeg sa at hun måtte minne meg på det, for jeg går ikke akkuratt å husker på når folk har bursdag. Folk er så flinke til å lage så små problemer til å bli mega problemer, hva er vitsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå