stivi Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Vet mange vil reagere på at jeg omtaler meg selv som en helt vanlig hetero mann....siden jeg alltid har ment at kukk er både vakkert og sexy. Har flere ganger kost meg med å suge en kompis. Tenner ikke på menn, kun på kukk.. Den siste tiden har jeg blitt mer og mer kåt av tanken på shemale.. Kombinasjonen av kvinnekropp og kukk slår meg som helt nydelig. Noen med erfaringer på dette området? 1 5
Pippi Lotta Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Altså er ikke kuk en del av en man da? Hvorfor er det så viktig for deg på være hetero? Det er jo ikke noe gale i å like menn 🙂 13 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Basert på hva du skriver så er du ikke hetero, sånn er det bare. Anonymkode: fb7b2...c73 13 2 12
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Høres ut som du er glad i både kvinnekroppen og mannekroppen. Kanskje du er bifil? Eventuelt pan? Anonymkode: 48c5d...0e4 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 Du har altså lyst på en transkvinne? Siden alt utenom pikken skal være damekropp🤔 Anonymkode: 046ae...91c
stivi Skrevet 26. august 2023 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2023 Pippi Lotta skrev (33 minutter siden): Altså er ikke kuk en del av en man da? Hvorfor er det så viktig for deg på være hetero? Det er jo ikke noe gale i å like menn 🙂 er på ingen måter viktig å være hetero.. Og er helt enig i at det ikke er noe feil med å like menn. Det jeg prøvde å få frem er at det er ikke sånn at jeg blir tiltrukket av menn, men jeg tenner på en viss kroppsdel😅
stivi Skrevet 26. august 2023 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du har altså lyst på en transkvinne? Siden alt utenom pikken skal være damekropp🤔 Anonymkode: 046ae...91c Vet ikke hva som er riktig betegnelse, men ja...er vel dame med pikk jeg er nysgjerrig på
Pippi Lotta Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 stivi skrev (20 minutter siden): er på ingen måter viktig å være hetero.. Og er helt enig i at det ikke er noe feil med å like menn. Det jeg prøvde å få frem er at det er ikke sånn at jeg blir tiltrukket av menn, men jeg tenner på en viss kroppsdel😅 Men da blir du jo tiltrukket av men…. Bra du ikke skammer deg over det da 🙂 Har ikke mye innsikt i det du lurer på, men jeg tror transkvinne fort kan føle seg ukomfortable med å være en fetjise. Ønsker du å bli kjent med en håper jeg du behandler henne godt og at du viser interesse for helle henne. Ikke bare bruk henne for å fullføre en fantasi. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Er hetero kvinne og synes selv det er interessant med shemales🤭 Anonymkode: 624d9...905 4 4 1
Olive_North Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Pippi Lotta skrev (15 minutter siden): Men da blir du jo tiltrukket av men…. Bra du ikke skammer deg over det da 🙂 Har ikke mye innsikt i det du lurer på, men jeg tror transkvinne fort kan føle seg ukomfortable med å være en fetjise. Ønsker du å bli kjent med en håper jeg du behandler henne godt og at du viser interesse for helle henne. Ikke bare bruk henne for å fullføre en fantasi. Jeg tenker at det går an å ikke være tiltrukket av mannlig kropp og ansikt?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 Du er ikke hetero. Møtte en fyr på datingsider. Han fortalte at det var viktig for han å få frem at han var 100% hetero. Men at han elsket å suge kuk. Da er du ikke heteroseksuell. Slutt å lur deg selv Anonymkode: 803e8...875 7 1 4
Pippi Lotta Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 Olive_North skrev (58 minutter siden): Jeg tenker at det går an å ikke være tiltrukket av mannlig kropp og ansikt? Jeg tenker at om man blir tent nok av noen til å ønske og få utbytte av sex så tener man på personen. Det er vel ingen som tener like mye på alle kroppsdeler, men det betyr jo ikke at man ikke tener på personen.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 Du tenner på synet av kuk såpass at den er vanskelig å motstå? Men du tenner ikke på menn eller den vanlige mannekroppen. En stående kuk kan se ganske majestetisk og fin ut estetisk sett. Det er en grunn for at kunstnere (uavhengig av kjønn eller legning) er fascinert av den ,og at kunstnere gjennom tusenvis av år har laget skulpturer og malerier av den. Ingenting rart med det. Jeg kan forstå det. Jeg vil ikke kose ,kline eller beføles av en mann. Tanken på det er faktisk direkte frastøtende. Men jeg kan godt putte en fin stående penis i munnen og virkelig nyte det ,om jeg slipper å få en ladning av sæd i munnen. Folk kan tro hva de vil, men jeg er kvinne som kun føler meg tiltrukket av kvinnekroppen og forelsker meg kun i kvinner. Men allikevel... Anonymkode: 6c41a...597 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Du er bifil Anonymkode: 2ccb3...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Skrevet 26. august 2023 Da tenner du jo mer på pikk enn meg som heterofil kvinne 😅 Anonymkode: 9d7c4...7d2 4 1
Detronisert Skrevet 26. august 2023 #16 Skrevet 26. august 2023 stivi skrev (4 timer siden): Vet mange vil reagere på at jeg omtaler meg selv som en helt vanlig hetero mann....siden jeg alltid har ment at kukk er både vakkert og sexy. Har flere ganger kost meg med å suge en kompis. Tenner ikke på menn, kun på kukk.. Den siste tiden har jeg blitt mer og mer kåt av tanken på shemale.. Kombinasjonen av kvinnekropp og kukk slår meg som helt nydelig. Noen med erfaringer på dette området? Helt enig. Har selv møtt noen shemales og det har vært ganske digg og nyte en "kvinnekropp" med kuk faktisk. 1
Christina82 Skrevet 27. august 2023 #17 Skrevet 27. august 2023 Ryddet for brukerangrep. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #18 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 20.31): Er hetero kvinne og synes selv det er interessant med shemales🤭 Anonymkode: 624d9...905 Samme her. Er pirrende. Flott dame med pikk😍 Anonymkode: 07dc1...650 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #19 Skrevet 28. august 2023 En shemale har da ikke kvinnekropp. Du er skaphomo. Anonymkode: 65025...674 2 2
Påkrevd Skrevet 28. august 2023 #20 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 20.35): Du er ikke hetero. Møtte en fyr på datingsider. Han fortalte at det var viktig for han å få frem at han var 100% hetero. Men at han elsket å suge kuk. Da er du ikke heteroseksuell. Slutt å lur deg selv Anonymkode: 803e8...875 Ts omtaler seg heller ikke som heteroseksuell, men hetero. Man kan fint være heterofil og biseksuell. Jeg har null tiltrekning til menn på et romantisk plan, og kunne heller aldri hatt sex kun med en annen mann. Jeg har dog sugd en pikk eller to i forbindelse med trekant der også en kvinne er involvert. Kall meg gjerne biseksuell om du vil, men heterofil er jeg absolutt. 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå