Gå til innhold

Snakket med samboeren min i telefonen. Han kjørte bil. Sa ikke han hadde med passasjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg veldig irritert på samboeren min! 

Han ringte meg nå, han er på vei hjem i bil  fra et arrangement.  Vi snakket ca 20 min og da vi skulle avslutte sa han plutselig: 'skal hilse fra Kari! ' Kari er vår felles venn. 

Hun har da sittet på i bilen og hørt samtalen vår på høytaler uten at jeg visste at hun var der! 

Jeg koker! Hadde jeg visst at hun var der, så hadde jeg jo ikke sagt alt som jeg sa. Snakket bl a om min datter som skal overnatte hos kjæresten sin i. Att og at jeg hadde tilbudt meg å handle kondomer til dem. 

Det er så jævlig unødvendig og idiotisk sa han å ikke si fra! 

Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 4e6a2...ca4

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en uting. Også rart at ikke Kari sa noen ord for å gjøre seg kjent.. Det gjør jeg selv hvis noen ringer mannen min mens vi kjører bil

Anonymkode: 49c63...515

• Liker 10
Skrevet

Nei, jeg starter alltid samtalen med å si hvem som hører på, om jeg snaker med noen på høytaler. Synes det er vanlig høflighet. Selv om han glemte seg, burde han jo husket på og nevne Kari når du begynte å snake om private ting. 

• Liker 11
Skrevet

Man sier absolutt i fra hvem som hører samtalen! 

Anonymkode: 3138a...5c6

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Litt spesielt at han sa at han skulle hilse fra Kari, om hun var tilstede og hørte på samtalen? Da kunne hun jo bare sagt hei selv.

Anonymkode: e9de1...0ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt sur, men kommer an på hvem som hørte på og hva vi snakket om. Hvis jeg tar telefonen i bilen/på høyttaler, sier jeg alltid "Hei, du er på høyttaler og *insert name* er her". 

• Liker 5
Skrevet

Superteit å ikke si fra om det, har vært irritert på eksen som ikke har sagt fra at samboeren også var i bilen. Men han sier fra hvis han kjører bil og har "fremmede" på, som kolleger f.eks.

Så jeg starter alltid med å spørre om han er aleine.

Motsatt så har jeg sittet på med menn som ikke har sagt noe om passasjer når de har ringt, men da har jeg sagt hei. 

Anonymkode: 39096...404

Skrevet

Det viktigste du kan gjøre når han kommer hjem er å sette han skikkelig på plass, samtidig som du uttrykker det med hele kroppen. Gjerne over flere dager.

Dette må han ikke slippe unna.

Sexnekt er en selvfølge. 

Anonymkode: 5a1ec...71e

Skrevet

Kuttet ut et vennepar fordi de holdt på sånn. Hadde samtlige samtaler på høyttaler, sa det ikke før på slutten av samtalen. Null grenser og respekt for andre. 

Anonymkode: f9eda...1fa

• Liker 3
Skrevet

Ts her. Jeg nektet han å komme hjem. Faktisk! Han ringte og var veldig lei seg. Så han fikk aller nådigst komme hjem likevel. Men det har ikke vært super stemning her. Han har skjønt alvoret. 

Skrevet

Mulig mannen din ikke tenkte at det var så stor sak, men det er normalt å si fra hvis man er på høytaler. Det sagt så hadde jeg ikke giddet å overreagere på det slik du synes å ha gjort, bare gitt beskjed om at neste gang må han si fra slik oppegående mennesker gjør.

Anonymkode: 198d4...82c

• Liker 2
Skrevet

"Hei kjære, har deg på høyttaler, Kari hilser og!"

Kari: hei hei!

Sånn gjøres det. Idiot mann. 

Anonymkode: 71bb9...63a

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig mannen din ikke tenkte at det var så stor sak, men det er normalt å si fra hvis man er på høytaler. Det sagt så hadde jeg ikke giddet å overreagere på det slik du synes å ha gjort, bare gitt beskjed om at neste gang må han si fra slik oppegående mennesker gjør.

Anonymkode: 198d4...82c

Dette. Det er skikkelig respektløst, men noen av svarene i tråden her og TS som nekter mannen å komme hjem (til sitt eget hus??), jøss... 

Anonymkode: 7fdd0...394

• Liker 3
Skrevet

Uff da, minner veldig om den filmen der den ene snakket med datteren om kondomer og overnatting mens hele selskapet hørte på 😛 

Men det blir jo egentlig bare en variant av alle de som krever å ha full tilgang til andres messenger osv, og kan lese alt det andre har skrevet i fortrolighet. 

Anonymkode: 65f64...788

Skrevet

Kari tenker nok at du er en ansvarlig mor ❤️ når det kommer til mannen, tja du får ta det opp med han. Menn er noen ganger korttenkte og tenkte ikke og si noe. Men om du nevner det veldige tydelig, så husker  han det nok til en annen gang 

Anonymkode: ab476...113

Skrevet

Kan du ikke bare si det til mannen din da???
"Neste gang det sitter noen i bilen og jeg er på høytaler ønsker jeg at du sier ifra :)" 

SÅNNNNNNNNNNNNNN

Anonymkode: 980df...bab

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her. Jeg nektet han å komme hjem. Faktisk! Han ringte og var veldig lei seg. Så han fikk aller nådigst komme hjem likevel. Men det har ikke vært super stemning her. Han har skjønt alvoret. 

Så han glemmer å si at en passasjer sitter på.

Du synes denne bagatellen er noe du har ret til å straffe han for (vi har rettssaler med faktisk krav om bevis for slikt..) og at en ålreit straff er å nekte han adgang til eget hjem? 

Er du ikke riktig navla, ts? Det du beskriver her er voldelig og kontrollerende adferd! Det er aldri, noensinne, greit verken mot voksne eller barn!

Til samboeren til ts: kom deg ut av dette forholdet! Nå!

Tol barnet/barna til ts: deres mor er ikke god. Flytt hjemmefra om dere er gamle nok. Kontakt barnevern om dere er under 18.

Anonymkode: f6d96...8bd

Skrevet

Det er først og fremst datteren som har grunn til å føle seg trampet på her, etter å ha fått privatlivet sitt utlevert til fremmede. Men virker som en veldig lite oppegående mann om han ikke hadde vett til å verken si fra at dere var på høyttaler eller skru av høyttaler når det ble personlig. Og attpå til hilser fra Kari etter at han først har trampet i klaveret 😛 

Anonymkode: 65f64...788

• Liker 1
Skrevet

Veldig teit av din mann, ikke normalt. Man informerer alltid andre om at andre sitter i bilen. Dette er grunn til en overhøvling når tosken kommer hjem. Ingen middag, og oppvask bør han ta ansvar for i minst en uke. 

Anonymkode: 28ebb...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...