Gå til innhold

Å prøve seg på damer på fest funker ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 18.46):

Etter flere år med festing, har jeg lagt merke til at det å prøve seg på damer på fest, er helt bortkastet. Er det slik at man må vente til jenta viser tydelig interesse først? F.eks at hun vil sitte med meg hele tiden, eller vil prate med meg, eller vil få oppmerksomheten min, eller rett og slett at hun lener seg nærmere og nærmere til hun legger kneet sitt på låra. Noen som har tanker? 

De gangene det har skjedd noe mellom meg og ei jente (flere år siden), så har det alltid vært jenta som viser tydelig interesse først slik jeg beskrev, og deretter tar jeg det derfra. 

Anonymkode: f927a...1b8

Det viser seg at med alkohol så drikker menn damer penere og damer drikker menn styggere.

så du bør få dama interessert før hun blir full, samtidig være så spennende at hun ikke vil drikke mer🫣mener jeg har lest en forskning på dette

Anonymkode: 98c02...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det funker ikke å "sjekke". Å bli direkte sjekket opp er veldig ubehagelig. Fungerer sikkert på byen sent på kvelden på damer som alt ønsker et ligg og er på jakt etter det samme. Fungerer ikke på damer som er på fest for å sosialisere med vennene sine. Du hadde ikke blitt invitert på fest hos meg igjen hvis du dreiv med PUA greier. Det er jo ganske flaut.

Tenk at du skal treffe damer, heller enn å sjekke dem. En god ting er å starte med hvem som møter blikket ditt forsiktig på tvers av rommet. 

Men du skal altså ikke sjekke. Du skal snakke med damer, ha det morsomt med dem, spøke, osv. Etter hvert merker man jo om det er en gnist. Da blir man sittende sammen og prate. Tilby å finne en øk/vin til henne. Bruk forsiktig kroppsspråk, lent mot henne. La beina komme forsiktig mot hverandre, ts henne på armmen kort og forsiktig. Fortsatt skal du ikke sjekke. Er du ute etter et ligg må du etter hvert ta mer tak. Er du ute etter en kjæreste spør du etter navn og adder på sosiale medier og tar det derifra. Det er fint å vente med å adde til morgenen etter. Det er et hyggelig kompliment. Godtar hun snakker du forsiktig, takk for sist, hyggelig kveld og ser hva hun svarer. 

Endret av Red
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA er ment for et amerikansk marked. I Norge virker det bare latterlig. Lær deg å prate med folk istedet. 

Anonymkode: 24f0b...487

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekke på fest kan fungere, eller det kan ikke fungere. Som oftest ikke, fordi de fleste er der for å sosialisere og ha det morsomt sammen. Alle ser hva som foregår, og det er jo ikke rette arenaen for de aller fleste. Joda en "kontakt" ved at man prater sammen og så kanskje holder kontakten videre kan jo skje, men å direkte sjekke der ? Som oftest helt mislykkes. Det er en av mange arenaer, og det er langt i fra  noe bedre arena en å date over nettet. Heller tvert i mot.

Ute på byen er ofte enda verre, der er det enda mer faktor på at mange er der for å kose seg, sosialisere og prate med venner eller kollegaer, da blir de enda mer inne i den "boblen" med sin "klan". Omtrent ugjennomtrengelig for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...