AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Etter flere år med festing, har jeg lagt merke til at det å prøve seg på damer på fest, er helt bortkastet. Er det slik at man må vente til jenta viser tydelig interesse først? F.eks at hun vil sitte med meg hele tiden, eller vil prate med meg, eller vil få oppmerksomheten min, eller rett og slett at hun lener seg nærmere og nærmere til hun legger kneet sitt på låra. Noen som har tanker? De gangene det har skjedd noe mellom meg og ei jente (flere år siden), så har det alltid vært jenta som viser tydelig interesse først slik jeg beskrev, og deretter tar jeg det derfra. Anonymkode: f927a...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Hva er det du sier? Det funker da som bare juling å sjekke damer på fest? Hva er det for fester du går på? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 KallePils skrev (2 minutter siden): Hva er det du sier? Det funker da som bare juling å sjekke damer på fest? Hva er det for fester du går på? Les hva jeg skrev, og gi noe tips takk. Anonymkode: f927a...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Fester kan være fine for å møte folk, men ikke om du bare vil i buksa på henne samme kveld -det funker ikke alltid og fører ikke alltid til noe mer. Bli heller kjent på fest og møt hverandre senere! Anonymkode: 6ee22...b91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les hva jeg skrev, og gi noe tips takk. Anonymkode: f927a...1b8 Selvfølgelig venter du til hun viser interesse. Men hun viser det med øynene, ikke med hvor hun planter rævva. Bare sørg for å være en kul og morsom fyr hun har lyst til å bli sett sammen med, resten ordner seg. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 Når jeg er på fest, er jeg der for å hygge meg. Jeg liker ikke å bli sjekket opp. Hvis det er subtilt, ja, da er det fint, men hvis jeg ser at han er på leting, saumfarer rommet og liksom er på sjekkern. Da synes jeg det er turn off. Jeg har venner som er sånn også, synes det er slitsomt. De virrer rundt med hodet sitt for å se etter menn. Tror bare ikke jeg er tiltrukket av virrehoder. Anonymkode: a9768...a49 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 Jenten må vise interesse først også bør du kanskje ha genuin interesse for henne, ikke bare å bli likt eller "akseptert" Anonymkode: 76433...4ea 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 Tenker at det er gunstig for oss å vite hvordan du "sjekker opp" ei jente. Hva legger du i dette? Gå bort til henne ut av det blå? Prøver du deg på kvinner du kjenner fra før av, eller er det ukjente? Anonymkode: d9b07...69d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Del Skrevet 26. august 2023 Her har vi behov for å vite hvordan du sjekker opp jenter. Dersom vi vet hvor det går galt, kan vi gi deg råd. Anonymkode: d9b07...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #10 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Etter flere år med festing, har jeg lagt merke til at det å prøve seg på damer på fest, er helt bortkastet. Er det slik at man må vente til jenta viser tydelig interesse først? F.eks at hun vil sitte med meg hele tiden, eller vil prate med meg, eller vil få oppmerksomheten min, eller rett og slett at hun lener seg nærmere og nærmere til hun legger kneet sitt på låra. Noen som har tanker? De gangene det har skjedd noe mellom meg og ei jente (flere år siden), så har det alltid vært jenta som viser tydelig interesse først slik jeg beskrev, og deretter tar jeg det derfra. Anonymkode: f927a...1b8 De færreste jenter synes overstadig berusete, masende menn er noe særlig å omgås. Hvorfor vil du ha alkohol innblandet i sjekking? Det blir jo som regel bare surr. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker at det er gunstig for oss å vite hvordan du "sjekker opp" ei jente. Hva legger du i dette? Gå bort til henne ut av det blå? Prøver du deg på kvinner du kjenner fra før av, eller er det ukjente? Anonymkode: d9b07...69d Jeg har blitt lurt av youtube video og PUA sjekking hvor man bare går bort til ei jente, og satser på henne. Viser att dette ikke funker i det hele tatt, så ville bare prøve å få bekreftet det. Anonymkode: f927a...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt lurt av youtube video og PUA sjekking hvor man bare går bort til ei jente, og satser på henne. Viser att dette ikke funker i det hele tatt, så ville bare prøve å få bekreftet det. Anonymkode: f927a...1b8 Det stemmer, det fungerer ikke. For de fleste er dette utrolig ubehagelig. Dersom du skal sjekke opp noen helt ukjente må dere ha kontakt først. Det behøver ikke å være noe mer enn å utveksle noen få blikk. Ikke gå opp til henne direkte. Vent til hun går til baren for å bestille noe, eller skal ta seg en tur ut for luft. Da kan du forsøke å begynne en samtale. Dersom hun er interessert merker du at hun er engasjert med en gang. Dersom hun kun er høflig og hyggelig, opplever hun sannsynligvis initiativet som ubehagelig. Da avslutter du samtalen. Anonymkode: d9b07...69d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det stemmer, det fungerer ikke. For de fleste er dette utrolig ubehagelig. Dersom du skal sjekke opp noen helt ukjente må dere ha kontakt først. Det behøver ikke å være noe mer enn å utveksle noen få blikk. Ikke gå opp til henne direkte. Vent til hun går til baren for å bestille noe, eller skal ta seg en tur ut for luft. Da kan du forsøke å begynne en samtale. Dersom hun er interessert merker du at hun er engasjert med en gang. Dersom hun kun er høflig og hyggelig, opplever hun sannsynligvis initiativet som ubehagelig. Da avslutter du samtalen. Anonymkode: d9b07...69d Måtte lese meg opp på PUA nå. Dette er jo helt bak mål. Ikke benytt deg av disse "teknikkene". Anonymkode: d9b07...69d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har blitt lurt av youtube video og PUA sjekking hvor man bare går bort til ei jente, og satser på henne. Viser att dette ikke funker i det hele tatt, så ville bare prøve å få bekreftet det. Anonymkode: f927a...1b8 Å bare gå opp til ei jente uten forvarsel fungerer aldri bra. Visste ikke hva PUA var, men leste meg opp på det nå. Høres helt forferdelig ut. Skjønner godt at det ikke fungerer. Det høres ut som om du er mer interessert i hvordan man "sjekker opp" jenter enn hva jenter faktisk liker. Still spørsmål, vis interesse og vær engasjert. Jenter liker å bli behandlet som mennesker, ikke objekter. En helt vanlig samtale er den beste sjekkemetoden. Da finner man raskt ut om det er noe gnist. Anonymkode: d9b07...69d 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Del Skrevet 26. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har blitt lurt av youtube video og PUA sjekking hvor man bare går bort til ei jente, og satser på henne. Viser att dette ikke funker i det hele tatt, så ville bare prøve å få bekreftet det. Anonymkode: f927a...1b8 Hva er det du er ute etter? Sex? Forhold? Selvbekreftelse? Hvorfor sjekker du opp damen? Anonymkode: 76433...4ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #16 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har blitt lurt av youtube video og PUA sjekking hvor man bare går bort til ei jente, og satser på henne. Viser att dette ikke funker i det hele tatt, så ville bare prøve å få bekreftet det. Anonymkode: f927a...1b8 Hva er PUA? For å si det sånn. Kvinner er ofte ganske sosialt kyndige. Dette gjør også at mange av dem lett ser når menn følger en oppskrift. Det er for meg alltid veldig tydelig når noen følger en oppskrift, og det er turn off. Liker man ei jente, så er det fint med enkel blikkontakt - at man holder den litt så hun merker det, og nærmer seg henne som hun er et vanlig interessant menneske. Og stille henne spørsmål og være interessert. Og også sørge for at man ikke ser ut som man er på sjekkern og bare tok ei liksom. Hvis du hele tiden sjekker damer, så er det en sjanse for at hun gjennomskuer dette. Folk som ofte er på sjekkern, er gjennomsiktige synes jeg, og jeg får ikke følelse av å være eksklusiv, men at han bare tok en liksom. Anonymkode: a9768...a49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #17 Del Skrevet 26. august 2023 Den beste måten å sjekke opp noen på er å ha en normal samtale. Da merker man om det er en gnist eller ikke. Ikke gå opp til ei jente/kvinne ut av det blå. Det er ubehagelig og invaderende. Anonymkode: d9b07...69d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #18 Del Skrevet 26. august 2023 På byen og tinder må du nesten ha litt utseendet med deg da, husk damene kan velge og vrake. Og tar stort sett den kjekkeste. Nå snakker jeg om virkelighetens verden altså, ikke KG-fantasiverden Anonymkode: 47211...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #19 Del Skrevet 26. august 2023 Hbis det står stemplet i panna på deg : «Jess, jeg er på sjekkern. Vil du ha? « , da du ikke en sjanse . Det er sååå overtenning og teit oppførsel Anonymkode: 7776f...638 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #20 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den beste måten å sjekke opp noen på er å ha en normal samtale. Da merker man om det er en gnist eller ikke. Ikke gå opp til ei jente/kvinne ut av det blå. Det er ubehagelig og invaderende. Anonymkode: d9b07...69d Dette er det beste rådet du kan få, Ts Anonymkode: 08809...e3a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå