AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Huden oppå fotsålen sover konstant. Det er utrolig ekkelt. Hvis jeg tar på foten, så kjennes det ut som jeg tar på en annens hud. Det er ekkelt å gå i sko, og jeg får en trangt til å prøve å riste "liv" i foten hele tiden. Dette har vart i ganske mange dager, kanskje opp mot en uke. Har prøvd å google dette, men blir ikke klok. Er det noen her som har opplevd det samme? Eller som vet hva dette kan være? Kan det være et symptom på en annen plage jeg ikke vet om? Anonymkode: de71a...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Høres ut som en nerveskade. Hvorfor du har fått det er ikke godt å si. Ville snakket med legen. Anonymkode: 1e6bc...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 Kan være flere ting, men lurt å snakke med lege for å utelukke nevrologiske ting. Kan være så enkelt som for lite b-12, eller at du trenger mer magnesium. Eller begge deler. Anonymkode: bcf60...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå