AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 I byen jeg bor i er det et område der mange går tur/tur med hund/jogge ol. Både gjennom liten skog og diverse bebyggelse. Jeg går en runde der flere ganger i uken, og det er alltid kjekke menn å se. Jeg er singel og følger jo litt med på mennene jeg passerer. En mann jeg passerte for noen dager siden får jeg ikke ut i hodet. Han var aldeles nydelig, gikk tur med hunden sin. Men til fremtidige turer i dette området (eller andre steder), hvordan kan man komme i kontakt med menn? Vi går forbi hverandre, hva gjør man? Er det i det hele tatt mulig å komme i prat i en slik setting? Hvis de har hund kan jeg jo spørre om å klappe den, men det virker litt rart helt ut av det blå.. Jeg har ikke hund selv. Jeg håper å få noen tips om å møte folk på gamlemåten og håper at jeg ser mannen igjen som jeg nevnte ovenfor🥰 Anonymkode: 7f760...eaf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de har hund kan jeg jo spørre om å klappe den, men det virker litt rart helt ut av det blå.. Jeg har ikke hund selv. Nei da! Start med et kompliment om hunden, så spør du om den er vennlig. Deretter snakker du til hunden, gir den komplimentene, viser den interesse. Så kan du begynne på spørsmål om navn, rase, alder osv. Anonymkode: 94074...2c1 7
Tiuren Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Har de hund er det da enkelt, da har du noe å starte med. Men ikke overdriv, 20-30sek første gangen, og husk navnet på hunden til neste gang 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Tiuren skrev (Akkurat nå): Har de hund er det da enkelt, da har du noe å starte med. Men ikke overdriv, 20-30sek første gangen, og husk navnet på hunden til neste gang Og neste gang hilser du på hunden først og sier at det er bra hen passer på å lufte den tobeinte 👍😄 Anonymkode: 94074...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og neste gang hilser du på hunden først og sier at det er bra hen passer på å lufte den tobeinte 👍😄 Anonymkode: 94074...2c1 Er hunder også blitt "hen" nå😂😂😂 Anonymkode: bf6c2...062 8 1
Rosakatt Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og neste gang hilser du på hunden først og sier at det er bra hen passer på å lufte den tobeinte 👍😄 Anonymkode: 94074...2c1 Tiuren skrev (2 minutter siden): Har de hund er det da enkelt, da har du noe å starte med. Men ikke overdriv, 20-30sek første gangen, og husk navnet på hunden til neste gang Hva om de aldri møtes igjen? Om det ikke er faste klokkeslett de går,eller fast sti, kan det jo hende de ikke vil treffe hverandre ofte nok til å bli kjennt
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Nei, så fin hund! Hva heter den? kan jeg gå med dere fem minutter? Og etter to minutter; Vil du pule? Så enkle er vi menn. Anonymkode: e615c...109 5
Tiuren Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 1 minutt siden, Rosakatt said: Hva om de aldri møtes igjen? Om det ikke er faste klokkeslett de går,eller fast sti, kan det jo hende de ikke vil treffe hverandre ofte nok til å bli kjennt Den sjansen får man ta, om man ikke heller kjører den kjappe "hei, så fin hund du har. Vil du være med meg hjem?" Vi som har hund er ofte vanemennesker.... Hunden vil på tur til samme tid hver dag, vi går ofte samme runde. Så sjansen for å finne han en annen gang er ganske stor, enten han eller samboeren. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Hundefolk er de letteste å komme i kontakt med, bare si noe pent om hunden. Og er jo bare å starte en samtale om løst og fast. Ute på tur er nordmenn veldig sosiale. Noen folk er også veldig frampå. Har blitt spurt av og til om telefonnummer av damer, men jeg er homo så det er litt dødfødt. Så vær frampå! Anonymkode: 67de2...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Å åpne med å spørre om å få klappe hunden blir litt for direkte. Men du kan starte med å si at det er en fin hund han har, og spørre hva slags type hund det er. Så kan du spørre om du kan få hilse på hunden. Da setter du deg ned med hunden og lar den lukte på hånda di. Så snakker du til hunden, og sier "Så fin eier du har. Hva slags type er han?". Da er du i gang. Anonymkode: 56d93...36c 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er hunder også blitt "hen" nå😂😂😂 Anonymkode: bf6c2...062 Og noen henger seg alltid mer opp i kjønnsidentitet enn språk og grammatikk hvor hen simpelthen erstatter "vedkommende" eller "han/hun". Anonymkode: 94074...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er hunder også blitt "hen" nå😂😂😂 Anonymkode: bf6c2...062 Er ikke godt å vite hvilken kjønn de er når de ikke kan fortelle det selv😂 Anonymkode: 4f961...d6c 2
Rosakatt Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 Tiuren skrev (4 minutter siden): Den sjansen får man ta, om man ikke heller kjører den kjappe "hei, så fin hund du har. Vil du være med meg hjem?" Vi som har hund er ofte vanemennesker.... Hunden vil på tur til samme tid hver dag, vi går ofte samme runde. Så sjansen for å finne han en annen gang er ganske stor, enten han eller samboeren. Mente ikke hun skulle ta han med hjem 😅 Men å komme i prat å utveksle nummer eller noe Sannt, tenkte ikke på det med vaner med hunden.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Tiuren skrev (16 minutter siden): Den sjansen får man ta, om man ikke heller kjører den kjappe "hei, så fin hund du har. Vil du være med meg hjem?" Vi som har hund er ofte vanemennesker.... Hunden vil på tur til samme tid hver dag, vi går ofte samme runde. Så sjansen for å finne han en annen gang er ganske stor, enten han eller samboeren. Det er sant! Jeg husker området jeg så han i sist, og omtrentlig klokkeslett😅 Men føler at det skal mye til for å møte på de samme menneskene fra gang til gang, jeg bor i Oslo. Men kan jo håpe! (Og for alt jeg vet har han kjæreste.) Anonymkode: 7f760...eaf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Å åpne med å spørre om å få klappe hunden blir litt for direkte. Men du kan starte med å si at det er en fin hund han har, og spørre hva slags type hund det er. Så kan du spørre om du kan få hilse på hunden. Da setter du deg ned med hunden og lar den lukte på hånda di. Så snakker du til hunden, og sier "Så fin eier du har. Hva slags type er han?". Da er du i gang. Anonymkode: 56d93...36c Kreativt!😂 Anonymkode: 7f760...eaf
KallePils Skrevet 26. august 2023 #17 Skrevet 26. august 2023 Begynn å snakke med dem. Høres sikkert helt sprøtt ut, men det er faktisk en ganske god start. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #18 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Si hei Anonymkode: 762d3...199 Jeg skal prøve på det😊 Anonymkode: 7f760...eaf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #19 Skrevet 27. august 2023 Skaff deg hund, så kan du prate med eieren mens hundene deres sniffer på hverandre Anonymkode: 43720...c0b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #20 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 18.00): Nei, så fin hund! Hva heter den? kan jeg gå med dere fem minutter? Og etter to minutter; Vil du pule? Så enkle er vi menn. Anonymkode: e615c...109 Vi er nok det. forutsatt at han er singel, litt i det minste. Viser du interesse for hunden, hva den heter, alder og rase og slike ting, så vil en singel mann rask tenke at det er kuken hans du er interessert i. Spør om han bor i nærheten også, da legger han en plan med deg. Anonymkode: 092bd...66c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå