Gå til innhold

Barn på 10 og 12 år. Mye hjemme med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som har 2 gutter på 10 og 12 år. Hver helg er de ute med barna på tur. Han har aldri tid til kompiser pga kona planlegger turer og aktiviteter med barna. Gjør dere det?  I går traff jeg han etter jobb. Han så sliten ut. Du må slappe av i ettermiddag/ kveld sa jeg til han. Han sa at det går ikke pga kona vil at de skal være med barna og finne på ting.

Er dette vanlig nå? Når jeg var på den alderen var jeg mer ute med venner enn hjemme med mor og far 

Anonymkode: a41cf...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje barna ikke har venner? Mine stebarn er med far hele fritiden hans. De er litt eldre nå, men han er med dem fra de står opp til de legger seg. Eneste han gjør utenom av og til er å lage middag. De har ikke venner, og har vært ensomme lenge, så han føler jo at han må finne på kjekke ting og sitte sammen med dem hele tiden. 

Anonymkode: 67a60...fde

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje barna ikke har venner? Mine stebarn er med far hele fritiden hans. De er litt eldre nå, men han er med dem fra de står opp til de legger seg. Eneste han gjør utenom av og til er å lage middag. De har ikke venner, og har vært ensomme lenge, så han føler jo at han må finne på kjekke ting og sitte sammen med dem hele tiden. 

Anonymkode: 67a60...fde

Har ikke det inntrykket. De spiller fotball og er med på friidrett. Så tror nok at de har venner 

Anonymkode: a41cf...a1f

Skrevet

Ja endel gamer med venner,men er også ute og spiller fotball og leker gjemsel.Han er 10 år.

Anonymkode: 2a5fc...c39

Skrevet

Det er vanlig å følge opp barna sine, ja. 

Anonymkode: 01c58...6dd

• Liker 1
Skrevet

Min eldste er 10 , hun er en del hjemme , men trenger ikke dra ut å finne på noe hele tiden fordet . Kan også gå ut å trene , eller treffe venner på dagtid i helger uten at hun er med . 

Anonymkode: f6355...187

Skrevet

Hva er problemet med det tenker du?

Anonymkode: 4e717...066

Skrevet

Snart 12åring her. Mye hjemme, men helst på rommet sitt. Må lokke henne ut.. Hun har noen venner, som hun treffer innimellom. 

Anonymkode: 22159...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...