AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Mitt barn er startet bhg for 5 uker siden og fortsatt hun vil ikke sitte å spise i bhg. Nå blir jeg bekymret og synes at man mo jo gjøre noe med det? Ansatte sier at det tar tid og at hun blir vant til det etterpå, og at så lenge hun spiser bra hjemme det er greit. Hun gjøre det, men fortsatt hun er jo i bhg fra 7:30 til 15:30 og det er ganske lenge? Hun spiser ingenting, sier at de har prøvd alt. Hjemme spiser hun. Hva tenker dere? Anonymkode: 0b6fa...269
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 At barnehagen vet hva de uttaler seg om. Det blir etterhvert Anonymkode: cb893...8cb 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt barn er startet bhg for 5 uker siden og fortsatt hun vil ikke sitte å spise i bhg. Nå blir jeg bekymret og synes at man mo jo gjøre noe med det? Ansatte sier at det tar tid og at hun blir vant til det etterpå, og at så lenge hun spiser bra hjemme det er greit. Hun gjøre det, men fortsatt hun er jo i bhg fra 7:30 til 15:30 og det er ganske lenge? Hun spiser ingenting, sier at de har prøvd alt. Hjemme spiser hun. Hva tenker dere? Anonymkode: 0b6fa...269 Hei, jeg har jobbet i bhg i snart 15 år, ig dette er noe vi ser ofte med barn som begynner☺️ skjønner selvfølgelig at du blir bekymret men det er litt som bhg sier at det går seg ofte veldig fint til. For noen barn tar det vare litt lengre tid, det er jo mye som er nytt og ofte trenger barn å bli ordentlig trygge og matstasjon er ofte noe som kommer sist☺️ skjønnet så klart du blir bekymra når det er mange timer Anonymkode: 526ab...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Hva vil du at barnehagen gjør med det? Tvangsforer ungen? For da kommer hun i alle fall ikke til å begynne å spise. Hvis ungen kun spiser hjemme og du synes det er for lenge å gå uten mat fra 7.30 til 15.30 må du gi ungen kortere dager i barnehagen. Anonymkode: dfbb7...02f 1
AnonymAvy Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva vil du at barnehagen gjør med det? Tvangsforer ungen? For da kommer hun i alle fall ikke til å begynne å spise. Hvis ungen kun spiser hjemme og du synes det er for lenge å gå uten mat fra 7.30 til 15.30 må du gi ungen kortere dager i barnehagen. Anonymkode: dfbb7...02f Ja, jeg hadde selvfølgelig gjort det det hvis ikke jeg jobber fra man-fred. Tror du hvis jeg har vært så bekymret og hadde mulighet å hente tidligere da hadde jeg ikke gjort det da?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 Serverer de mat i barnehagen eller har hun med matpakke? Mange små spiser bedre om de får brødmat enn om de får servert varmmat i barnehage som kanskje er vanskelig å spise eller uvant mat. Om dere sender matpakke så kan du og sende med mer du vet hun liker kanskje klemmeposer med Skyr/yoghurt/grøt, bær, ost osv.. Anonymkode: ce5cf...537
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 AnonymAvy skrev (5 minutter siden): Ja, jeg hadde selvfølgelig gjort det det hvis ikke jeg jobber fra man-fred. Tror du hvis jeg har vært så bekymret og hadde mulighet å hente tidligere da hadde jeg ikke gjort det da? Hvis du er så bekymra må du ordne så du får til å hente ungen tidligere, det er det eneste du kan gjøre. Eller så kan du stole på barnehagen når de sier at det går bra så lenge ungen spiser hjemme. Jeg spør igjen: hva mener du barnehagen skal gjøre? Tvangsfore? Anonymkode: dfbb7...02f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Har du prøvd å sende med klemeposer?☺️Tenker det er bedre at hun spiser det en ingen ting. Anonymkode: d82d6...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå