Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt spenning, lidenskap, kjærlighet og nærhet i forholdet ditt dtter 15/20 år

Eller er dete bare venner og bare bor sammwn?

Anonymkode: 8e4e5...b47

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det fortsatt spenning, lidenskap, kjærlighet og nærhet i forholdet ditt dtter 15/20 år

Kan kun svare for oss selv, vi har det, men på sexuelle nivå er vi ikke som for 20 år siden, ellers er alt ved det samme

Anonymkode: 00635...b0b

Skrevet

Har vært sammen med samme mann i 30 år. 

Jeg får fortsatt kribling i magen når jeg ser han ute blant folk, syns han er så kjekk 😊 Kribler ikke når han kommer hjem fra jobb og jeg står over middagsgrytene, men blir glad for å se han. Savner han når han er bortreist. 

Ikke like mye lidenskap og sex som når vi var nyforelska, men veldig mye nærhet og kjærtegn. 

Anonymkode: 3cd8a...e61

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg får kribling i magen av min mann. Og hjertet gjør et lite hopp innimellom over at han er min. 

Vi har jo ikke sex like hyppig som i starten. Men tror de færreste med hjemmeboende barn har seg utallige ganger til dagen 😂. Og nå, etter tjue år, så kjenner vi hverandres kropper så godt, så sexen er så fantastisk at jeg tror ingen av oss hadde hatt helse til nyforelsket sex. 😂

Vi er definitivt ikke bare venner som bor sammen. Men vi er også venner som bor sammen. Mannen min er min beste venn. 

Vi har vært sammen i tjue år. Nøyaktig halve livet vårt. 

Anonymkode: 656ff...c99

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi hadde det inntil noen hendelser for ca et år siden og frem til nylig. Nå er vi på tur fra hverandre.

Anonymkode: 3c529...981

Skrevet

Har vært gift i 20 år. I perioder opplever jeg oss som langt fra hverandre. Akkurat som at vi lever litt parallelle liv, men er venner. Så kommer det perioder der vi er nærmere hverandre, men ikke likt som da vi var nyforelsket. Jeg kan fortsatt se på mannen min og synes han er sexy. (Men vi alt har alt for sjelden sex.) Samtidig kan jeg være drittlei han i perioder (det er sikkert gjensidig). Vi har hatt perioder der jeg har tenkt at skilsmisse er eneste løsning. Men så er det liksom noe som ligger der som gjør at ingen av oss tar det skrittet. Jeg tror ingen av oss ønsker skilsmisse. Jeg kan fortsatt oppleve han som litt «sjalu», noe jeg tar som et godt tegn. Samtidig skulle jeg ønske vi var litt nærmere hverandre. Det er akkurat som om alle årene med barn og jobb og strev skapte en avstand som er litt vanskelig å reparere. Og når en av oss prøver å reparere denne avstanden, så blir vi liksom litt sjenerte for hverandre.

Anonymkode: c7afd...677

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

JA!! Vært sammen siden 1997

• Hjerte 2
Skrevet

Vi har 'bare' vært sammen i 12 år,men er helt ville etter hverandre🥰har aldri kjent på slik kjærlighet før❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har holdt på lidenskapen i 18 år. Sex 3-5 ganger i uka holder på temperaturen. Man må aldri ta hverandre eller lidenskapen for gitt. Samtidig er mannen min min aller beste venn. 

Anonymkode: 586e1...468

Skrevet

Vi er stormende forelsket fortsatt ❤️🥰

Bestevenner og gjør alt sammen 💕

Sammen i 16 år

Skrevet

Litt av og på, men vi finner den. Synes fortsatt han er veldig kjekk og tiltrekkende. 

Anonymkode: eabe8...532

Skrevet

Det aller meste av tiden ikke, dessverre. Vi har pratet om det flere ganger, og ønsker begge at vi skal få et bedre forhold. Men dessverre svikter mannen på dette punktet og følger ikke opp. Tror egentlig han er lei av meg og mangler følelser for meg. 

Anonymkode: 6ca6c...1e0

Skrevet

18 år sammen og nyter hverandre fortsatt 💕 Synes han er kjekkasen min, kysser og koser masse og har det gøy og ler sammen. Ikke så mye kribling som da vi var nyforelska, men synes fortsatt han er spennende. Ikke sex hver dag lenger 😄 Men i alle fall noen ganger i uka. Stått i en del sammen gjennom årene, og føler det har vært fint å ha ham ved min side gjennom krisene (foreldre som døde, konkurs, alvorlig sykt barn, jeg hadde kreft). Godt å ha hverandre 💕

Anonymkode: 5bbef...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...