AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Kan du du f.eks. få han til å komme raskere ved å bruke indre muskulatur? Trener du indre muskulatur? Eller lar det du være mest opp til han selv? Anonymkode: 4d0f6...d9f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Han kom så fort at jeg trengte aldri finne ut at jeg måtte bruke dem. Anonymkode: 7e95a...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Nei. Det gjør jeg ikke. Det tar bort fokus fra nytelse og det å være i øyeblikket om jeg skal tenke på teknikk og finne riktig knipe muskel. Dersom sexen hadde vært så kjedelig at jeg hadde overskudd til å tenke på kniping kunne jeg nok like godt latt være å ha den. Anonymkode: 01b0b...46b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Det kommer ganske naturlig for meg, men bruker musklene i lår og bekkenbunn primært for egen nytelse. Både når jeg blir slikka og når vi knuller. Usikker på «indre muskler» …. Anonymkode: 9c9ec...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 Jeg bruker selvfølgelig alt av muskler der nede, det hjelper meg jo i min egen nytelse. Hadde ikke kommet av å ligge som et slakt på ryggen. Nytelsen blir bedre for begge hvis jeg er aktivt med og kniper/strammer. Anonymkode: 41bb4...ed5 3 1 1
Frkego Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 Jeg trener bekkenbunnen daglig og bruker den aktivt under sex. Bruker ikke noe fokus på å stramme, det går av seg selv. Jeg får økt nytelse av å stramme og det samme gjør mannen. Jeg kan også få ham til å komme kun ved å stramme i pulseringer, noe som er moro å gjøre innimellom. Også har man jo flere helsemessige fordeler ved en trent bekkenmuskulatur. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker selvfølgelig alt av muskler der nede, det hjelper meg jo i min egen nytelse. Hadde ikke kommet av å ligge som et slakt på ryggen. Nytelsen blir bedre for begge hvis jeg er aktivt med og kniper/strammer. Anonymkode: 41bb4...ed5 Var ikke en slask på ryggen selv om jeg ikke brukte musklene. Han kom fort i alle stillinger. Anonymkode: 7e95a...b9e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker selvfølgelig alt av muskler der nede, det hjelper meg jo i min egen nytelse. Hadde ikke kommet av å ligge som et slakt på ryggen. Nytelsen blir bedre for begge hvis jeg er aktivt med og kniper/strammer. Anonymkode: 41bb4...ed5 Nå er det stor forskjell på å ligge slakt på ryggen og aktivt klemme sammen bekkenbunnen. Jeg beveger meg jo, naturlig. Beveger hofter, fører kroppene sammen. Før måtte jeg stramme lår og sete for å komme, det trenger jeg ikke lenger. Men å knipe bekkenbunnen krever litt konsentrasjon, så det gidder jeg ikke. Det trengs jo ikke heller for noen av oss. Jeg er alt for ruset der og da til å klare å tenke på det. Har ikke penetrasjon som kjapp quicky, har kun det når jeg har god intens sex hvor jeg glemmer tid, sted, og bekkenbunn Anonymkode: 01b0b...46b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Med forrige partner, som var godt utstyrt, så brukte jeg dem veldig aktivt. Da elsket jeg følelsen av at jeg "grep" rundt han mens han var i meg. Under orgasmen var musklene ukontrollerbare og pulserte helt sinnsykt tempo som jeg aldri kunne klart selv. Han ble helt vill av å kjenne dette. Nåværende partner er ikke fullt så utstyrt, og når jeg aktivt bruker de indre musklene, så kjenner jeg ikke at jeg klemmer rundt han. Han har heller ikke lagt merke til den pulserende knipingen under orgasme. Så når jeg fant ut at det verken gav meg eller han noen ekstra nytelse, så sluttet jeg å bruke energi på det. Men... jeg savner det veldig... Anonymkode: a2f4a...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå