AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Hei, bare lurer på hvilke symptomer folk med korona har nå. Det varierer jo veldig. Min mor har den klassiske varianten med feber, kvalme og forkjølelse nå. Jeg har vært ganske dårlig i fem dager. Startet med kraftig kvalme i flere timer og en form for diaré. Så har jeg hatt muskelspenninger/stivhet og utmattelse. Følt meg ør og uvel. Har gått litt opp og ned, men går fort ned etter opp. Har lurt på om det er PMS, men virker veldig spesielt. Begynte å blø litt i går. Men merker ikke forskjell. Sov nesten 12 timer i natt og føler meg like dårlig. Er mindre stiv i kroppen. Har hatt litt slim i halsen, men ikke følt meg forkjøla. Anonymkode: c9e28...a04
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, bare lurer på hvilke symptomer folk med korona har nå. Det varierer jo veldig. Min mor har den klassiske varianten med feber, kvalme og forkjølelse nå. Jeg har vært ganske dårlig i fem dager. Startet med kraftig kvalme i flere timer og en form for diaré. Så har jeg hatt muskelspenninger/stivhet og utmattelse. Følt meg ør og uvel. Har gått litt opp og ned, men går fort ned etter opp. Har lurt på om det er PMS, men virker veldig spesielt. Begynte å blø litt i går. Men merker ikke forskjell. Sov nesten 12 timer i natt og føler meg like dårlig. Er mindre stiv i kroppen. Har hatt litt slim i halsen, men ikke følt meg forkjøla. Anonymkode: c9e28...a04 Ta en test? Korona utarter seg ulikt. Anonymkode: 246cd...5dd
Mariehøna Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Ja, den eldste tantungen min har fått korona og ligger dausjuk med feber, svimmelhet, hodepine og er veldig trøtt 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Tre av ungene har det nå. Barn 1: Testet positivt for en uke siden. Var bare litt tett i nesen et par dager, så hun gikk på skole som normalt. Barn 2: vondt i hodet én dag. Ingen andre symptomer Barn 3: Tett i nesen og noe hoste en uke nå, men hun har alvorlig astma. Alle tre god allmenntilstand og ingen feber. Anonymkode: 70bba...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå