Gå til innhold

G27 hvor finner jeg eldre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempe lenge hatt lyst å date en eldre dame, føler damer fra 36 og oppover er mye mere selvsikre og bringer mindre drama! Hvor kan jeg finne disse damene? Tinder liksom? Vil ha noe seriøst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder ja , man kan finne seriøse damer der også . 

Anonymkode: e11fd...f39

Skrevet

Jeg er 36 og hadde ikke hatt noe problem med å date en yngre mann.
Men det er ikke så lett å forstå hvem som er seriøs eller ei. Ofte får jeg følelsen av at de yngre mennene har en eller anne syk fetish jeg ikke orker å forholde meg til. Jeg vil bare ha et helt vanlig, seriøst forhold. Husk at alle damer er forskjellige.
Man blir ikke automatisk mer selvsikker eller udramatisk med årene, sånt varierer også veldig.
Personlig vil jeg ha en som er på lik linje som meg selv. Ikke en som håper jeg kan bli en slags dominerende morsfigur, for eksempel.

Anonymkode: 446b3...6b0

• Liker 2
Skrevet
Aksel28 skrev (3 timer siden):

Har kjempe lenge hatt lyst å date en eldre dame, føler damer fra 36 og oppover er mye mere selvsikre og bringer mindre drama! Hvor kan jeg finne disse damene? Tinder liksom? Vil ha noe seriøst

Ønsker du med tiden å få barn TS? Da bør du ikke satse på en eldre dame. Det er vanskeligere for damene å bli gravid i den alderen og større sjanse for at noe skal gå galt (tenker helst fra 40 og oppover).

Anonymkode: dea7d...35a

Skrevet

Mindre drama 🫠🫠🫠🫠

Lykke til. 

• Liker 1
Skrevet

G27... Hvem på 27 kaller seg selv gutt?

Anonymkode: 8f23b...fbe

Skrevet

Ingen damer på 36 vil han en som kaller seg gutt på 27 og anser henne for gammel.

Anonymkode: 4467a...69c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du ute etter en ny mamma? Siden du omtaler deg som en gutt…. Eldre damer vil ha en Mann! 

Anonymkode: 37224...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...