AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Har du bestanding en åpen dialog saman med din partner når det går på sexuelle følelser,og lyster. ? Evaluerer dere sexen i etterkant av den sexuelle hyrdestunden, og deler opplevelsene med hverandre ? Hvordan forholde seg til partner når både sexuelt initiativ og ord omkring sexuelle følelser uteblir ? Anonymkode: 8d478...606
Blåjojo Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Vi evaluerer, men ikke hver gang. Tar opp om det er ting som ønskes gjort annerledes, eller om det er ting som ønskes prøvd. Har alltid hatt et forhold der alt kan snakkes om og er veldig ærlige med hverandre. Ikke kommet dit at seksuelt initiativ uteblir, men tenker at å spørre om partner er fornøyd med sexlivet sånn som det er nå, er en grei måte å starte på. Bare vær obs på at å beskylde partner for mangel på sex kan være litt uheldig.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Vi snakker med hverandre om sexlivet akkurat som resten av livet. Anonymkode: 3c38c...597 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Snakket litt om sexlivet de første ca 5 årene. De siste 15 årene, ikke så mye. Vi har aldri hatt en eneste krangel, diskusjon, frustrasjon i seksuallivet. Da er det ganske meningsløst etter 20 år og stadig skulle snakke om noe som funker og alltid har funket liksom. Er jo ikke sånn at sex er så jævla spennende å snakke om, at man liksom finner på ting, bare for å snakke om sex. Jeg tenker etter å ha lest en stund på forumet her, at vi er ekstremt heldige som har et så ukomplisert sexliv som vi har. Svært mange av trådene her inne er fullstendig ugjennkjennbare for min del. Jeg fatter ikke at det er mulig med så mye frustrasjon og negativitet rundt noe jeg kun har positive erfaringer med og et ukomplisert forhold til. Anonymkode: b69b7...9f1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 Nei, jeg evaluerer den uten min partner og drar hvis jeg ikke er fornøyd. Har bedre ting å gjøre enn å ha kjedelig sex. Da er det bedre med en runk. Anonymkode: a879c...26e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snakket litt om sexlivet de første ca 5 årene. De siste 15 årene, ikke så mye. Vi har aldri hatt en eneste krangel, diskusjon, frustrasjon i seksuallivet. Da er det ganske meningsløst etter 20 år og stadig skulle snakke om noe som funker og alltid har funket liksom. Er jo ikke sånn at sex er så jævla spennende å snakke om, at man liksom finner på ting, bare for å snakke om sex. Jeg tenker etter å ha lest en stund på forumet her, at vi er ekstremt heldige som har et så ukomplisert sexliv som vi har. Svært mange av trådene her inne er fullstendig ugjennkjennbare for min del. Jeg fatter ikke at det er mulig med så mye frustrasjon og negativitet rundt noe jeg kun har positive erfaringer med og et ukomplisert forhold til. Anonymkode: b69b7...9f1 Er du han eller hun som har sex 2 ganger i året? Anonymkode: ca1fa...26a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 jeg savner den biten og kunne fått tilbakemelding fra han om hva som er bra og ikke bra. Jeg har lyst til å bli bedre selvsagt. Og samtidig forklare han og hva som funker og ikke funker. Men med fwb så er det totalt uinteressant har jeg skjønt for han å snakke om sånt så da blir det jo sånn da.. sjelden.. for min del da jeg ikke helt vet hvor jeg har han. Anonymkode: c7181...c40
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 "Evaluerer" får det til høres ut som to bedrifter som bedømmer samarbeidet på et felles prosjekt Anonymkode: d877a...0bc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Etter 16 år sammen har vi blitt rimelig kjent med hverandre, så stort sett skjer det ikke så ofte, men det hender inn i mellom. Men vi kommenter kanskje dersom det var en spesielt bra akt, dersom vi tester ut nye ting eller vi ønsker å prøve noe nytt. Men man kan overraske etter 16 år sammen, også. Mannen ønsker at vi skal teste pegging. Det kom mildt sagt ganske overraskende på i sommer 🙈 Tror ikke jeg tørr, langt utenfor min komfortsone... Anonymkode: 0f3e3...d29
lh45 Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 Desverre lite snakk om sexen vår. Hvis det snakkes så er det mitt initativ men responsen er laber. Gift i mer enn 40 år...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 Analyserer til minste detalj. Anonymkode: 558af...aec
Frkego Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 Ja, for oss er det en selvfølge å «evaluere» sexen ofte. Dele hva vi liker, hva som ikke fungerer så godt, hva vi savner og ønsker å prøve etc. Tror nok det er mye av årsaken til at vi har et så bra sexliv etter så mange år sammen. Kommunikasjon rundt sex er viktig, tenker jeg «det var skikkelig godt når vi gjorde slik, det må vi gjøre igjen», «jeg kjenner jeg kan bli litt sår hvis vi tar den stillingen for lenge», «jeg ønsker at vi kan prøve dette …», «jeg savner litt …», «jeg ble skikkelig tent av …», osv.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Ja, vi snakker mye om sex, hva vi vil prøve og hvordan vi kan få det til å funke. Vi evaluerer ikke særlig i etterkant. Vi har vært seksuelt aktive sammen i snart 20 år så vi ser på det som viktig å holde sex spennende så vi prøver stadig nye saker og vi har det deilig sammen 🥰 Anonymkode: fd64b...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå