Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Er ikke så lett å finne de rette ordene når jeg skal skrive "formelt" brev. Skal be om avdragsfrihet på lånet denne måneden...
liv Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Jeg, navn og fødselsnr, har denne måned fått noen uforutsette utgifter og håper det er en mulighet for å få utsatt eller hoppet over denne terminbetalingen. Med vennlig hilsen xxxx Eller noe sånt.
Marililja Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Tror jeg ville ha gått i banken og snakket med dem i stedet for å sende mail.
Shea Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Jeg bare ringte dem å sa at denne måneden er vanskelig pga..... kan jeg få betalingsfri måned? Svar: Ja... 1 min etter så var det ordnet i datasystemet. Enkelt og greit :rosasmil:
Gjest lilletroll Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Jeg bare ringte dem å sa at denne måneden er vanskelig pga..... kan jeg få betalingsfri måned? Svar: Ja... 1 min etter så var det ordnet i datasystemet. Enkelt og greit :rosasmil: ← Ja, det trenger ikke være så vanskelig, og i dette tilfellet ville jeg nok ringt heller enn å sendt mail.
Nala Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Jeg ville helt definitivt ha ringt eller gått innom i stedet for å sende e-post. Det ordner seg sikkert, skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå