AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg har problem med at noen lar hunden drite på trappa mi/foran trammen min og har tenkt å anmelde til politiet. Men jeg vil gjerne vite hvem det er. Kan noen tipse meg om en ringeklokke med videoovervåkning eventuelt overvåkningskamera som fungerer bra? Helst lett å koble opp. Anonymkode: 1478e...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. august 2023 #2 Del Skrevet 26. august 2023 Tror Verisure kommer og kobler opp så mange kamera du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Del Skrevet 26. august 2023 Motelvibes skrev (1 minutt siden): Tror Verisure kommer og kobler opp så mange kamera du vil. Sikkert, men det er ikke aktuelt. Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Har tapo overvåkingskamera. Det var veldig enkelt å sette opp. Anonymkode: 36393...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 Sjekk ut merker som Arlo eller Eufy. Monteres enkelt selv. Anonymkode: 8dcdc...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk ut merker som Arlo eller Eufy. Monteres enkelt selv. Anonymkode: 8dcdc...3a7 Har du prøvd de? Har sett veldig blandede erfaringer på nett. Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har tapo overvåkingskamera. Det var veldig enkelt å sette opp. Anonymkode: 36393...edd Aldri hørt om. Lagres videoene? Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har tapo overvåkingskamera. Det var veldig enkelt å sette opp. Anonymkode: 36393...edd Googlet den nå, og det står at den skal brukes innendørs. Jeg trenger noe ute. Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du prøvd de? Har sett veldig blandede erfaringer på nett. Anonymkode: 1478e...40b Veldig fornøyd så langt med denne. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/sikkerhet-og-overvakning/ringeklokke/eufy-2k-video-doorbell-ringeklokke-eufy-security-homebase-2-gateway/252042 Anonymkode: 8dcdc...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig fornøyd så langt med denne. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/sikkerhet-og-overvakning/ringeklokke/eufy-2k-video-doorbell-ringeklokke-eufy-security-homebase-2-gateway/252042 Anonymkode: 8dcdc...3a7 Kan du si litt om hvorfor du er fornøyd? Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Del Skrevet 26. august 2023 Google har både ringeklokke kamera og utendørs kamera (både batteri og ledning). Enkelt å sette opp i google home appen, men du trenger en google hub. (Alle smart ting trenger en eller annen hub). appen er enkel å bruke, du kan sette på bevegelses varsel på kameraene, så varsler den deg om den ser dyr, menneske, bevegelse, lyd. Også lagrer den klippene. Du kan også sette opp soner slik at du kun får varsler om noen går innenfor sonen. Anonymkode: d44fa...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Del Skrevet 26. august 2023 Google nest i vinduet? Men husk å sette opp skilt om overvåkning. Anonymkode: aae44...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd de? Har sett veldig blandede erfaringer på nett. Anonymkode: 1478e...40b Jeg har arlo. Veldig enkel og lett å sette opp, samt appen er lett å forstå. Anonymkode: 99b5c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Google har både ringeklokke kamera og utendørs kamera (både batteri og ledning). Enkelt å sette opp i google home appen, men du trenger en google hub. (Alle smart ting trenger en eller annen hub). appen er enkel å bruke, du kan sette på bevegelses varsel på kameraene, så varsler den deg om den ser dyr, menneske, bevegelse, lyd. Også lagrer den klippene. Du kan også sette opp soner slik at du kun får varsler om noen går innenfor sonen. Anonymkode: d44fa...d54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Google nest i vinduet? Men husk å sette opp skilt om overvåkning. Anonymkode: aae44...5f5 Jeg har hørt at Google har veldig dårlig batteri og ikke fungerer så bra? Jeg har ikke tenkt å sette opp skilt om kameraovervåkning. Det er vel ikke nødvendig når jeg kun filmer egen eiendom. Anonymkode: 1478e...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #15 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt at Google har veldig dårlig batteri og ikke fungerer så bra? Jeg har ikke tenkt å sette opp skilt om kameraovervåkning. Det er vel ikke nødvendig når jeg kun filmer egen eiendom. Anonymkode: 1478e...40b Det er heller ikke skjult om det er på en ringeklokke. Anonymkode: 99b5c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #16 Del Skrevet 26. august 2023 Ring er enkelt å sette opp og koble til. Sender til telefon, og du kan lagre videoer der. Det følger med klistremerker om overvåkning. Lett å koble til flere kameraer i samme app. Anonymkode: 06010...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #17 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Google har både ringeklokke kamera og utendørs kamera (både batteri og ledning). Enkelt å sette opp i google home appen, men du trenger en google hub. (Alle smart ting trenger en eller annen hub). appen er enkel å bruke, du kan sette på bevegelses varsel på kameraene, så varsler den deg om den ser dyr, menneske, bevegelse, lyd. Også lagrer den klippene. Du kan også sette opp soner slik at du kun får varsler om noen går innenfor sonen. Anonymkode: d44fa...d54 Trenger vel ingen hub for Google-kamera/ringeklokke?! Må ha Home-appen på telefonen, that's it. Anonymkode: 1d659...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #18 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du si litt om hvorfor du er fornøyd? Anonymkode: 1478e...40b Bra bilder, enkelt oppsett og bra varighet på batteri. Anonymkode: 8dcdc...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 26. august 2023 #19 Del Skrevet 26. august 2023 Vi har Reolink her hjemme og det fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. august 2023 #20 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ring er enkelt å sette opp og koble til. Sender til telefon, og du kan lagre videoer der. Det følger med klistremerker om overvåkning. Lett å koble til flere kameraer i samme app. Anonymkode: 06010...414 Jeg har også Ring (bare ringeklokke, ikke ekstra kamera) og er veldig godt fornøyd med den. Den er koblet til samme strømkilde som den gamle ringeklokka var, så jeg behøver ikke tenke på batteri. Den filmer bare inngangsparti og trapp, så jeg har ikke satt opp noen merker. Flere av naboene har samme ringeklokke og jeg har ikke hørt om noen som ikke syns den virker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå