AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Hvordan hjelper man et barn med sinte følelser? Som selv sier at følelsene er vonde og sinte, og utragerer på dette både verbalt og fysisk (sloss). Sliter sosialt og har få venner. Kan man søke hjelp noe sted? Han er 10 år. Anonymkode: 8f974...e48
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Vi har fått svært god hjelp av bup. Både til barnet, men også for oss rundt til å forstå barnet. Nå, når vi forstår hvorfor barnet reagerer med sinne, så er det lettere å komme situasjonene i forkant -og det gjør at gardinene ikke lenger går ned like ofte. Før var det daglig situasjoner på skolen, og også hjemme. Nå skjer det to ganger i måneden. Og hjemme har det vært ett tilfelle helt siden juni. Jeg kjenner at brått er skuldrene mine nede. Noe de nok ikke har vært på et par år. Det er helt fantastisk! Jeg anbefaler dere å kontakte bup! Anonymkode: c5e52...53e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har fått svært god hjelp av bup. Både til barnet, men også for oss rundt til å forstå barnet. Nå, når vi forstår hvorfor barnet reagerer med sinne, så er det lettere å komme situasjonene i forkant -og det gjør at gardinene ikke lenger går ned like ofte. Før var det daglig situasjoner på skolen, og også hjemme. Nå skjer det to ganger i måneden. Og hjemme har det vært ett tilfelle helt siden juni. Jeg kjenner at brått er skuldrene mine nede. Noe de nok ikke har vært på et par år. Det er helt fantastisk! Jeg anbefaler dere å kontakte bup! Anonymkode: c5e52...53e Ikke ts, men med et lignende barn. Kan du fortelle noe av det dere lærte? Var det et følsomt barn eller et barn som trenger ekstra reguleringsstøtte, eller eller....? Anonymkode: 7acc5...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå