AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Har skreve en liten stund med en fyr om løst og fast, vi har flørtrt, meen ikke snakket noe om sex. Etter vi avsluttet en koslig date da spør han direkte om jeg vil være med han hjem for å pule. Takket nei for følte jeg mista helt interessen for han. E det veldig vanlig at menn har forventninge om sex første date ? Eller er han bare ute etter sex når det kommer en slik strofe? Anonymkode: 793ca...691 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Nei, i min verden er det ikke vanlig. Men jeg ser jo bl.a. her inne på KG at det virker normalt å pule rundt og ha seg med kjente og ukjente. Til tider applauderes jo også slik oppførsel her inne. Alle menn har nok ikke forventninger om sex første date. Denne fyren prøvde seg vel; han har sikkert plukket opp et og annet signal i løpet av den tiden dere har flørtet om at det kan være muligheter for samkvem. Veldig mange dropper jo den flørtedelen og går rett på sexen. Det er skremmende hvor "normalt" det fremstilles med ONS og ligging med ukjente her inne. Ja, han var nok ute etter sex da han spurte om dere skulle ha sex. Anonymkode: b6568...9b6 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Om det er mange menn som har forventning om det vet jeg ikke, men syns det var litt sært å gjøre slik som han gjorde. Jeg har hatt sex med en etter første date, men da var det ikke slik at vi sto og skulle gå hver til vårt eller skulle si hadet og bare plutselig spurte "skal vi ha sex". I den situasjonen jeg hadde føltes det mer naturlig, fordi det var allerede planlagt at han skulle være hos meg til neste dag pga. lang reisevei og så var det et kyss sent på kvelden som eskalerte til det. Og han ble heldigvis også samboeren min som jeg har vært sammen med i flere år nå og er veldig glad i. Anonymkode: 1660c...7d2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Ugg, det hadde nok gjort meg skeptisk ja.. Jeg er ikke prinsipielt i møt sex på første date, men det pleier bare å skje uten at noen må spørre om puling.. Anonymkode: 46726...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 Jeg regner med at du vet om det er vanlig at menn forventer sex på første date og spør rett ut. Han er neppe den første mannen du har møtt. Jeg hadde tenkt at vi ikke hadde noe særlig til felles og gått videre. Anonymkode: 56972...c14 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 Pule? Erhan 15? Anonymkode: dcc40...be5 3
Bombasi Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har skreve en liten stund med en fyr om løst og fast, vi har flørtrt, meen ikke snakket noe om sex. Etter vi avsluttet en koslig date da spør han direkte om jeg vil være med han hjem for å pule. Takket nei for følte jeg mista helt interessen for han. E det veldig vanlig at menn har forventninge om sex første date ? Eller er han bare ute etter sex når det kommer en slik strofe? Anonymkode: 793ca...691 Nei det er ikke vanlig å spørre om sex på første date om man virkelig er interessert i dama. Alle menn med sosiale antenner vet at sex er et høyrisikospørsmål som kan sette mannen i et annet lys enn det han ønsker. Blir du spurt om sex så høres han enten sosial avkortet ut eller så fant han ut at følelsene ikke var der for deg og hadde dermed "ingenting å tape" på å spørre deg for å få seg et enkelt nypp. Denne gutten skal du bare legge ifra deg først som sist om du er ute etter et seriøst mannbein. Endret 26. august 2023 av Bombasi 5 4
Hjelpsom Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Jeg er mann og jeg hadde ikke forventet sex på første date. Om man har kjent hverandre på meldinger i lang tid før man treffes og begge kanskje har en forventning og det nesten er "avtalt" så stiller det seg på samme måte. Mange ting kan endre seg på en date og hvis det er forventningspress så kan de ødelegge daten. Så det er jo veldig relativt, jeg hadde jo blitt smigret om spørsmålet kom andre veien, men det hadde jo blitt litt press, dersom jeg ikke hadde følt for sex der og da. Men det er dessverre for mange menn som bruker datingapper som forventer sex etter knapt ha sakt hei, og de gjør det vanskelig for oss andre menn, som kanskje vil ta det i et annet tempo og ikke spesifikt er ute etter å få oss noe. Da er det tross alt enklere for jenter, dersom de kun er ute etter ONS. Så TS, dersom du ikke på noen måte la opp til sex, eller puling som ble sakt, så sier det kanskje litt om daten du var med, spilte han med åpne kort fra start? Det er et moment til da, mange og kanskje jeg også ville fått problemer med å bli sammen med en jente som ikke deler mine sexuelle preferanser, nei de er ikke helt spesielle, men det er mange typer normal sex som enkelte jenter ikke er med på. Hvis vi ikke hadde vært like på preferansene så hadde det blitt vanskelig, og det kan jo ha vært det han ville fått avklart, men spørsmålet var jo helt på trynet da, han burde vite at et slikt spørsmål skremmer bort 90% av potensielle kjærester.
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Han var ærlig hvertfall, men litt dum
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Jeg er mann og ville aldri gjort eller forventet dette. Det er ganske rødt flagg vil jeg påstå. Men jeg har vært på noen dater der kvinnen har oppfordret til det og invitert seg selv hjem til meg på en hyggelig måte, som har endt i sex første kvelden. Anonymkode: 38e0f...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har skreve en liten stund med en fyr om løst og fast, vi har flørtrt, meen ikke snakket noe om sex. Etter vi avsluttet en koslig date da spør han direkte om jeg vil være med han hjem for å pule. Takket nei for følte jeg mista helt interessen for han. E det veldig vanlig at menn har forventninge om sex første date ? Eller er han bare ute etter sex når det kommer en slik strofe? Anonymkode: 793ca...691 Jeg hadde sagt nei, dratt og ikke latt bli en date nr 2... Anonymkode: b0d0e...8e0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 Tippet han i løpet av daten fant ut at han ikke ønsket å satse på deg, derfor spurte, da han ikke hadde noe å tape uansett. Anonymkode: 1e4a3...0ed 1
barleymill Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 Er mann. Jeg venta til tredje date. Spurte ikke heller, det gikk mere naturlig for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 Tolker det ikke som han forventa noe, da hadde han vel ikke spurt så direkte, men heller forsøkt å få deg med hjem til seg uten å nevne det. Er nok en smule uvanlig å ta det opp på denne måten, så skjønner du reagerte, men dette kan jo være helt uskyldig om han f.eks. autistisk? Hvordan reagerte han på ditt nei? Og hvordan har kontakten vært etterpå? Anonymkode: 7cba6...b93
Ardenus Skrevet 26. august 2023 #15 Skrevet 26. august 2023 Forvente, nei. At det kan skje, ja. Har hatt første møter hvor man bare treffes og prater, andre ganger så ender man opp i senga. Alt kommer an på kjemi og hva begge har lyst til. Spørre om å pule på den måten er dårlig stil.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #16 Skrevet 26. august 2023 Skikkelig kleint å spørre. Anonymkode: 66520...5c8
GammelKaktus Skrevet 26. august 2023 #17 Skrevet 26. august 2023 Snakk om turnoff, "vil du være med hjem å pule, søta?" Kan man miste lysten raskere enn akkurat i et slikt øyeblikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå