AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Har ikke hatt kunstige negler på sikkert 15 år pga jobb i helsevesenet, men nå har jeg byttet jobb og kan ha negler igjen. Hva finnes på markedet for tiden, og hva kan jeg legge på meg selv enkelt? Tips til hvor kjøpe tar jeg også gjerne imot 😃☺️ Anonymkode: b4341...ffa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Selv bruker jeg negler som jeg får kjøpt på normal. De har fine løsnegler med mange ulike farger og mønstre på. Koster vel en 50-lapp ca. for en pakke. Anonymkode: 53365...a94 1
flusa Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selv bruker jeg negler som jeg får kjøpt på normal. De har fine løsnegler med mange ulike farger og mønstre på. Koster vel en 50-lapp ca. for en pakke. Anonymkode: 53365...a94 Disse kjøper jeg også. Foretrekker de ferdiglakkede, med fransk maniky eller lys lakk. Koster 42 kr for en pakke med 24 negler og lim. Kjøper også de pakkene med 96 eller 100 negler i(uten lim),men de må lakkes..rundt 60 kr,tror jeg. De har også neglelim som påføres med en kost,som neglelakk. Den er også veldig god. 29 kr.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 Nailster har det du trenger om du vil legge litt stødigere negler enn press- ons. Anonymkode: 79612...7d1
Taluno Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Jeg kjøper fra Angel Nails, og legger gellack hjemme. Bruker naturlig lengde, men de blir mer enn lange nok så lenge jeg har gellack på og de dermed ikke knekker.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 Som tidligere negledesigner anbefaler jeg ikke å begynne å legge på seg selv uten er anerkjent kurs. Dette pga negler lett kan få sopp og bakterier slik at det er viktig å desinfisere/sterilisere produktene og å være nøye med å unngå fukt under negl og i produktene. Å legge feil og å unngå et steg i leggingen kan også føre til uhumskheter. Har du først fått det, er det nesten umulig å bli kvitt. En annen ting er å legge riktig tip og størrelsen på tip-en samt behandling sv neglesengene. Har hørt om personer som har fått permanent skade på neglesengene pga feil legging av negler. Bare et velment råd. Anonymkode: 4ef05...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå