Gå til innhold

Bruse og Pyttpytt sine cherrox er prikk like??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare merkelappen på siden som er ulik, det står pyttpytt på den ene og bruse på den andre, ellers er de helt identiske. Flere som har merket det? Hva er greia, er en av de en underleverandør av den andre? Samme eiere?

Anonymkode: 8028d...93b

• 1 måned senere...
Skrevet

Har lurt på AKKURAT det samme... er jo identiske.  🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fant nå noen fra Nordbjørn også. Som er identiske i mønster... bare ulikt navn på lappen 🙈 der står det "Nordbjørn" i stedefor "bruse" eller "pyttpytt" ..

• Liker 1
Skrevet

Det er ferdige «white lable» som kjøpes fra Kina, og branders som man ønsker. Som det meste andre tingene vi kjøper i butikk. 

Anonymkode: 56313...e7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MiaBello skrev (11 timer siden):

Fant nå noen fra Nordbjørn også. Som er identiske i mønster... bare ulikt navn på lappen 🙈 der står det "Nordbjørn" i stedefor "bruse" eller "pyttpytt" ..

Tror ikke de er like, ser sånn ut ved første øyekast, men ikke når man ser nærmere og ser på foret inni og hva det består av osv. 

Men pytt pytt og bruse sine er identiske, trodde kanskje de hadde samme eier. 

Skrevet

Det har jeg også lurt på!

• Liker 1
Skrevet

Cherrox er fra Viking. Det er et varemerke.

Anonymkode: e4ee1...b53

• Liker 3
Skrevet

Dette gjelder jo veldig mange ting... Hvert enkelt merke produserer jo ikke nødvendigvis sine egne ting. Det er fabrikker i utlandet som masseproduserer, så kjøper merkene dem og setter på sitt eget navn.

Noen ganger kjøper de ferdige ting og endrer i ettertid, andre ganger har de avtaler med fabrikkene så fabrikkene lager til dem spesifikt inkludert merkingen. Men fabrikkene lager da ofte like ting til mange merker de har avtaler med, de bare pakker dem litt forskjellig, har forskjellig finish osv. 

Dette gjelder sko, klær, sminke, elektronikk og masse annet...

Anonymkode: 2e4b4...467

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette gjelder jo veldig mange ting... Hvert enkelt merke produserer jo ikke nødvendigvis sine egne ting. Det er fabrikker i utlandet som masseproduserer, så kjøper merkene dem og setter på sitt eget navn.

Noen ganger kjøper de ferdige ting og endrer i ettertid, andre ganger har de avtaler med fabrikkene så fabrikkene lager til dem spesifikt inkludert merkingen. Men fabrikkene lager da ofte like ting til mange merker de har avtaler med, de bare pakker dem litt forskjellig, har forskjellig finish osv. 

Dette gjelder sko, klær, sminke, elektronikk og masse annet...

Anonymkode: 2e4b4...467

Det har jeg aldri sett før av noe annet som er helt identisk

Skrevet

Trodde Cherrox var et eget merke? De andre dere nevner er nok bare billige kopier/ drop shipping-produkter der de bytter ut logoen til selger.

Skrevet
Blizz1 skrev (1 time siden):

Trodde Cherrox var et eget merke? De andre dere nevner er nok bare billige kopier/ drop shipping-produkter der de bytter ut logoen til selger.

AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 15.43):

Cherrox er fra Viking. Det er et varemerke.

Anonymkode: e4ee1...b53

Er klar over det, skrev cherrox for enkelhetens skyld da mange forbinder det med gummistøvler med for inni og grovere såle. 

Skrevet

Jeg bet meg merke i at vikafjell fleece sett var det samme stoffet som bruse i går...

Anonymkode: 3b107...7e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg bet meg merke i at vikafjell fleece sett var det samme stoffet som bruse i går...

Anonymkode: 3b107...7e9

Hehe er det bruse som står for alt?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hehe er det bruse som står for alt?😅

Som alle andre billigmerker blir dette laget på store fabrikker i Asia. De settr bare sitt eget navn på og selges til lettlurte nordmenn. 

Skrevet
Blizz1 skrev (48 minutter siden):

Som alle andre billigmerker blir dette laget på store fabrikker i Asia. De settr bare sitt eget navn på og selges til lettlurte nordmenn. 

Men akkurat de støvlene er gamle bra, myke i skaftet, ull i foret, ull og kuldesperre i sålen, uttagbar såle. Er ikke mange som har dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...