AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Jeg har ny type, han har alltid på pinetrange jeans, sånn stramme helt ned i leggene. Vet ikke helt hva jeg syns, både kult og litt rart. Han er veldig selvsikker, tynn og lang og kler stilen med langt hår. Noen kule tattos også. Han har også på mine jeans, ok det for meg altså, han passer de faktisk kjempebra siden jeg selv er høy. Hva ville dere gjort? Prøvd å endre hans stil? Jeg syns ikke det er kult, ikke lyst til å gjøre det. Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 Hva jeg ville gjort? Jeg ville sluttet å spamme kg med tråder om trange jeans. Anonymkode: 2f554...1fa 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Hvis jeg ikke hadde respektert stilen hans hadde jeg skammet meg over meg selv Anonymkode: b4247...09d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva jeg ville gjort? Jeg ville sluttet å spamme kg med tråder om trange jeans. Anonymkode: 2f554...1fa What? Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg ikke hadde respektert stilen hans hadde jeg skammet meg over meg selv Anonymkode: b4247...09d Jeg vet, jeg respekterer hans stil. Noen er veldig krasse å bestemte på denne stil på gutta. Men han får aldri negative hints heller motsatt. Spør for å høre andres tanker Kommer aldri til å forsøke å endre hans stil, liker den jo, men ikke fult så vanlig. Men så er jeg ikke ei som tiltrekkes av kun det vanlige☺️ Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke helt hva jeg syns, både kult AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns ikke det er kult Bestemme deg, kanskje? Anonymkode: 06c90...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Syns jeg har lest om denne tynne fyren med trange jeans og langt hår flere ganger. Det være sagt, jeg kan sette pris på trange bukser på en mann. Men da skal han ha muskuløse bein. Anonymkode: 572a9...9e2 4
Blåttvann Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Jeg synes ikke høye og tynne menn er attraktive og med skinny jeans fremheves jo nettopp dette. Vet ikke om du får gjort noe med det da, tviler. Han trives vel slik.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bestemme deg, kanskje? Anonymkode: 06c90...2e5 Siste mener jeg at det ikke er kult å forsøke å endre han. Første er at jeg syns stilen er kul, men vet endel, i hvertfall her inne syns det er turn off Anonymkode: 7740f...784
Miaiai Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Hvorfor skal du endre han? Du valgte jo og date han her, passer det ikke deg så får du jaggu date noen andre. Hvorfor skal vi damer alltid forandre på ting. Da får du jo spørre han da, om det er noe på deg selv som ikke han synes er så fint. 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #11 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns jeg har lest om denne tynne fyren med trange jeans og langt hår flere ganger. Det være sagt, jeg kan sette pris på trange bukser på en mann. Men da skal han ha muskuløse bein. Anonymkode: 572a9...9e2 Det er ikke min type, har ikke skrevet om han her. Jeg liker høye skinny menn, men med løpekropp ala Jacob Ingebrigtsen. Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12 Skrevet 26. august 2023 Blåttvann skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke høye og tynne menn er attraktive og med skinny jeans fremheves jo nettopp dette. Vet ikke om du får gjort noe med det da, tviler. Han trives vel slik. Vi er nok forskjellige. Jeg syns høye skinny menn er attraktive og liker at dette fremheves. Nok det som også gjør at jeg liker stilen hans. Jeg vil ikke endre han og syns det bare vil ødelegge det fine vi har og liker stilen Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #13 Skrevet 26. august 2023 Miaiai skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal du endre han? Du valgte jo og date han her, passer det ikke deg så får du jaggu date noen andre. Hvorfor skal vi damer alltid forandre på ting. Da får du jo spørre han da, om det er noe på deg selv som ikke han synes er så fint. Skal ikke endre, bare det jeg leser endel om hvor mange som syns dette er turn off. Datet ja han fordi jeg var tiltrukket av han og kommer aldri i verden til å spørre om han vil endre stil. Han forteller han liker meg, min stil og den jeg er. Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #14 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal ikke endre, bare det jeg leser endel om hvor mange som syns dette er turn off. Datet ja han fordi jeg var tiltrukket av han og kommer aldri i verden til å spørre om han vil endre stil. Han forteller han liker meg, min stil og den jeg er. Anonymkode: 7740f...784 Hvorfor spør du da om du bør forsøke å endre hans stil? Vær så snill å ikke si at det er fordi andre du leser om her inne synes det er turnoff. SÅ overflatisk går det ikke an å være (skjønt jeg har forstått at for mange folk i 20 åra er andres meninger om dem nesten viktigere enn ens egne).. Anonymkode: 25116...1e9
Tiuren Skrevet 26. august 2023 #15 Skrevet 26. august 2023 Sukk.... Han er vel en som tar miljøutfordringene på alvor da, man kaster ikke gode bukser fordi moten skifter. Det er viktig å minimalisere sitt karbonavtrykk. BTW: Vil du la han endre din stil, det er ikke sikkert en rocker med langt hår og tatoveringer liker det samme som deg? Du ble sammen med han, du viste hvilke bukser han bruker, respekter det. 1
Miaiai Skrevet 26. august 2023 #16 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal ikke endre, bare det jeg leser endel om hvor mange som syns dette er turn off. Datet ja han fordi jeg var tiltrukket av han og kommer aldri i verden til å spørre om han vil endre stil. Han forteller han liker meg, min stil og den jeg er. Anonymkode: 7740f...784 Du spør jo hva vi synes, skal jeg endre stilen hans? Men nå elsker du det 😅 1
Blåttvann Skrevet 26. august 2023 #17 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal ikke endre, bare det jeg leser endel om hvor mange som syns dette er turn off. Datet ja han fordi jeg var tiltrukket av han og kommer aldri i verden til å spørre om han vil endre stil. Han forteller han liker meg, min stil og den jeg er. Anonymkode: 7740f...784 I HI gir du inntrykk av at du ikke liker det og snakker om å endre stilen hans... 🤷🏼♀️ 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #18 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor spør du da om du bør forsøke å endre hans stil? Vær så snill å ikke si at det er fordi andre du leser om her inne synes det er turnoff. SÅ overflatisk går det ikke an å være (skjønt jeg har forstått at for mange folk i 20 åra er andres meninger om dem nesten viktigere enn ens egne).. Anonymkode: 25116...1e9 Jeg spør om andres meninger, nettopp spes på sosiale medier er det så mange meninger og nesten hets mot dem som skiller seg ut. Jeg vil ikke endre og liker stilen, men tenker jo om negative kommentarer kommer. Men har heldigvis ikke opplevd det. Var ment som hva ville dere gjort om dere datet en person som var annerledes. Ikke nødvendigvis trange jeans, skinny type eller what ever annet. Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #19 Skrevet 26. august 2023 Miaiai skrev (8 minutter siden): Du spør jo hva vi synes, skal jeg endre stilen hans? Men nå elsker du det 😅 Jeg sier jeg liker det, men tenker litt over sosiale medier om negative kommentarer. Ja jeg ble sammen med han for personlighet, stil og væremåte. Jeg spør hva dere ville gjort hvis noe var annerledes Anonymkode: 7740f...784
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #20 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør om andres meninger, nettopp spes på sosiale medier er det så mange meninger og nesten hets mot dem som skiller seg ut. Jeg vil ikke endre og liker stilen, men tenker jo om negative kommentarer kommer. Men har heldigvis ikke opplevd det. Var ment som hva ville dere gjort om dere datet en person som var annerledes. Ikke nødvendigvis trange jeans, skinny type eller what ever annet. Anonymkode: 7740f...784 Drit i hva folk sier i sosiale medier da. Han er nok sterk nok til å tåle det om det kommer en kommentar på stilen hans. Spørsmålet er om du er sterk nok til å tåle det hvis DU får en negativ kommentar om stilen hans.. 🤔 Anonymkode: 25116...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå