Gå til innhold

Hvor vanlig 6 orgasmer på 15 minutter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tennplugg skrev (15 timer siden):

Har opplevd det noen ganger, at han kommer flere ganger (med sprut). De har vært unge (tidlig i 20 åra) og den "sprekeste" av dem sprutet fem ganger på en god halvtime 💦 🦸‍♂️

Spesielt vanlig er det vel ikke men hverken umulig eller svært sjelden

Fint å se andre og har opplevd noe lignende. Var der spesiell anledning eller var det en random sex dag? Ny type eller vært sammen en stund?

Anonymkode: 4d341...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Klarer fint tre på 15 minutter (5minutt hver).

2,5minutt på hver er ganske hyppig. Men hadde sikkert klart 4.

Er sterilisert, påsan blir aldri tom som med ballespreng pga mange tømminger som før steriliseringer. Kan fint klare 10+. 

Som oftest er en eller to sterke bedre enn mange. 

Anonymkode: 3b10c...481

Høres ut til at du kan noe av det samme som typen

K26

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vært med en som kunne komme og komme og komme og komme etter hverandre😍 Og jeg har ligget med ganske mange🙈 Mange kan komme et par ganger rett etter hverandre og trenger ikke nødvendigvis så lang tid før neste runde igjen, slik at nan kan få til mange runder i løpet av en kveld. Men, det er kun han ene jeg har opplevd at han nærmest var utømmelig (jeg lå med ham jevnlig i ca to år, så da var han 22-24år). Så nei, ikke normalt! 

Anonymkode: 9372d...00b

Ja da har du og vært sammen med en type som bare kom og kom. Det er nok som du sier og flere her, det er nok ikke så vanlig, men heller ikke helt unormalt.

Var han sånn hver gang dere hadde sex og endret dette seg med tiden, eller var det hendelser som skjedde bare sånn av og til?
K26

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 6.09):

Fint å se andre og har opplevd noe lignende. Var der spesiell anledning eller var det en random sex dag? Ny type eller vært sammen en stund?

Dette var en ung mann som vi inviterte inn som et leketøy for meg/oss. Han var ivrig, nervøs, spent, tent og slapp seg etter hvert godt løs. Fiklet med kondomer og styrte på så jeg sa "dropp det der, fyll meg opp i stedet, her er det null risiko for graviditet" og da ble det fart i sakene, bokstavelig talt 😈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 8.37):

Helt sant, ikke noe ljug eller tullball. Jo han gjør det, men det er derfor jeg spør fordi jeg ikke har opplevd dette tidligere.

Lest noe om at menn og kan være multi eller serieorgasmiske, er ikke det riktig? Det er i selvopplevd med typen og vet det går.

Jo, det er bare ljug og tullball... Verdensrekorden til en mann, er 16 cumshot i løpet av en hel time.. mens en kvinne har rekorden på 134 orgasmer, i løpet av en time. Tror du må sjekke verdensrekorder før du lyver neste gang😂

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Jo, det er bare ljug og tullball... Verdensrekorden til en mann, er 16 cumshot i løpet av en hel time.. mens en kvinne har rekorden på 134 orgasmer, i løpet av en time. Tror du må sjekke verdensrekorder før du lyver neste gang😂

Her har vi en til som snakker som han har vett til. Hm. Du tar helt feil og vet vi virkelig hva som er verdensrekorden? Tror du virkelig noen løper til Guiness å roper ut, Hey, jeg har satt ny orgasmerekord, eller telle orgasmer, mens en dommer står med stoppeklokke og klokker inn orgasmer. Det tror jeg neppe. Dessuten var dette her snakk om 6 orgasmer på 15 minutter, det er ikke 16 på en time. Han var nemlig helt utslått etter den 6 orgasmen. Jeg kan neppe tro han hadde klart 10 til de kommende 45 minuttene.

Bare så det er sagt, jeg vet faktisk best selv hva jeg opplevde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...