AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #1 Skrevet 26. august 2023 Har et barn på 3 år fra før, men har helt glemt hvordan det var i starten. Nå er baby litt over 4 uker😊 Er mye alene med barna pga. mannen har en reisejobb og begynner å bli sliten🙈 Har en såkalt klistremerkebaby som kun sover på meg eller i vogn i bevegelse. Har en vognrister, men i 70% av tilfellene våkner hun likevel når vogna blir satt i ro. Er ikke alltid hun sovner i vogna heller tross for trilling. Det går greit når eldste er i bhg, men ettermiddagene og helgene er slitsomme. Får heldigvis god hjelp av besteforeldre, men er jo en del alene med begge. Baby finner ikke roen alene heller i våken tilstand, så det er vanskelig å få gjort noe med eldste. Blir mye tv og lese i bøker siden baby sover på meg. Spørsmålet er egentlig når baby syntes det er gøy å sitte i vippestol, babygym og ligge på gulvet med leker osv. Hun er så misfornøyd nå og gråter etter kort tid. Vil ikke ligge i tripp trapp stolen feks når vi skal spise, gråter med en gang. Jeg savner å leke med eldste og gleder meg til baby er mer våken og vil følge med osv.🙈 er det lenge til? Føler nå er det kun amming, gråting og soving. Anonymkode: 9780d...f79
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #2 Skrevet 26. august 2023 For å få gjort ting så må jeg faktisk legge bBy fra meg og la henne gråte. Har bæresele, men funker ikke å gjøre alt med den på (og ikke alltid baby finner roen i den heller). Å bøye seg, hjelpe eldste med påkledning osv funker ikke med selen på😅 hun våkner og gråter også om jeg setter med ned med selen på, så å tegne og gjøre bordaktiviter funker heller ikke Anonymkode: 9780d...f79 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #3 Skrevet 26. august 2023 Legg hun ifra deg og sett på støvsugeren, mi sovna tvert 😄 Anonymkode: 7356e...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Legg hun ifra deg og sett på støvsugeren, mi sovna tvert 😄 Anonymkode: 7356e...4d4 Ja, white noise 🤍 Anonymkode: 122c3...af2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Skrevet 26. august 2023 Jeg vil si sånn rundt 2-3 mnd at de begynner være litt mer «med» og være nysgjerrig på verden rundt. Min minste er 3,5 mnd nå, og kan godt sitte på fanget og se på mens jeg leker med storesøster. Trives også i vippestolen, og har siste mnd ca lekt med lekene på den. Anonymkode: 99aaf...15c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Skrevet 26. august 2023 2-3 mnd, men fremdeles avhengig av å se/føle meg. Ved 4 mnd leker han mye bedre på egenhånd, men maks 10-15 min. Men det kan være flere ganger om dagen med opphold hvor vi gjør ting sammen Anonymkode: 3862e...85c
Tjoheiii Skrevet 27. august 2023 #7 Skrevet 27. august 2023 Har ei på 3 mnd. som har blitt veldig aktiv den siste tiden hun skravler og ler, kan holde enkle leker og koser seg på babygymmen (holder på å le seg ihjel av speilbildet sitt😂). Husker det skjedde mye da storebror var rundt 3 mnd. også, så det er nok ikke så lenge til du begynner å merke det jeg vet for øvrig godt hvor slitsomt det er med to små i huset, så føler med deg😅❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå