Gå til innhold

Ser du partneren din i øynene under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på en serie og plutselig kommer det frem at kvinnen kun lukker øynene under sex pga hun tenker på en annen og dermed ble det slutt. Da kom jeg til å tenke på at jeg og min mann aldri ser hverandre i øynene under sex. Vi lukker de begge to. Men jeg tenker aldeles ikke på noe annet, jeg bare synes det er kleint å se han i øynene. Det blir bare rart.  Er det unormalt eller? Vi er " vanilje " sex folk om det spiller noen rolle 🙊

Anonymkode: 111b7...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt og man må ikke se hverandre i øynene for at det skal være fint 😊 men det vet du jo. 

Jeg ser jo for meg at det hadde blitt veldig slitsomt og kanskje rart også om en dkylle se hverandre i øynene hele tida da 😆😅 men om d funker for noen så er det jo ikke rart, men bra for dem. 

Jeg liker det litt, noen ganger. Kjæresten min er mer sjenert og jeg tror han kan bli litt brydd 😅 jeg driver å øver ham opp, så mulig vi er der om et par års tid 😄

Anonymkode: cfc01...0ff

Skrevet

Vi ser hverandre i øynene under sex. Men ikke hele tiden. Det blir bare kleint. 
Lukker de av og til, men blikk-kontakt kan være en liten turn-on om man klarer å komme over den der kleinheten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, vi ser hverandre i øynene under sex, men som @Blåjojo skriver over her, så kan det bli kleint om man skal gjøre det hele tiden. Innimellom er det bare fint og vi begge føler at det fører oss nærmere. Det blir mer sensuelt på en måte. 

Endret av Frkego

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...