Gå til innhold

Vits å dra til Mallorca i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min vurderer en uke i Mallorca i midten / slutten av oktober. Har hørt så mye forskjellig om været - noen sier det er nydelig mens andre sier det var bortkastede penger.. Vi forventer ikke å ligge å steke i 35+ grader, men vil gjerne kunne ligge på solsenga med en bok og en drink i en behagelig temperatur. Det er jo bare 2 uker etter høstferien, som er høysesong for ving og tui, så blir ikke helt klok på det jeg leser.. Noen med egen erfaring? Vi tenkte oss til Palma :) 

Anonymkode: 1ef11...176

Skrevet

På Mallorca selvsagt* :) ts 

Skrevet

Perfekt tid, spesielt etter hetebølgene i sommer. Perfekt for nordmenn med 25 grader

Jeg overlever ikke over 32 grader

Anonymkode: b3326...a77

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og mannen min vurderer en uke i Mallorca i midten / slutten av oktober. Har hørt så mye forskjellig om været - noen sier det er nydelig mens andre sier det var bortkastede penger.. Vi forventer ikke å ligge å steke i 35+ grader, men vil gjerne kunne ligge på solsenga med en bok og en drink i en behagelig temperatur. Det er jo bare 2 uker etter høstferien, som er høysesong for ving og tui, så blir ikke helt klok på det jeg leser.. Noen med egen erfaring? Vi tenkte oss til Palma :) 

Jeg bor store deler av året på omtrent samme breddegrad. Årsaken til at du har hørt så mye forskjellig om været er at det er uforutsigelig og ustabilt på den tiden av året. Det kan gjerne være sol og 25, men det kan like gjerne være surt og vått og langt under 20. For å ta et eksempel: Scroller jeg på min FB, ser jeg at 24. oktober har jeg vært på stranden i bikini ,og samme dag året etter på den samme stranden i genser og dunvest. 

Anonymkode: 20ef7...6e9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kan være fint, men du risikerer en del regn. 

Anonymkode: 0e39c...b19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...