Gå til innhold

ønsker barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg ønsker meg veldig barn men jeg er redd for at det kanskje blir for sent når jeg endelig kan begynne og prøve

jeg vet at 33 ikke er så veldig gamelt men når man har hatt kreft blir alderen noe helt annet følere jeg å jeg har også hatt en spontanabort

Anonymkode: 1eed5...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du søke en partner og gi det et forsøk da. Lykke til.

Anonymkode: a335a...461

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må du søke en partner og gi det et forsøk da. Lykke til.

Anonymkode: a335a...461

jeg har en partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virket det ikke som du hadde noen spørsmål, vet ikke helt hva du ville oppnå med innlegget? Ønsker du barn, så snakk med partneren din, ikke kvinneguiden

Anonymkode: 1cd56...1d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😮‍💨det jeg skrev vel alder, har hatt kreft og spontanabort. alle di tingene gjør det mye vanskeligere

å jeg har slev følgelig snakket med han om det, men han skjønner ikke det med alderen eller di andre tingene og det var derfor jeg lagde et innlegg her men var ikke så mye hjelp her heller

jeg tror unasett at det er bare en som har gått gjennom det samme eller en med utdannelse som skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

😮‍💨det jeg skrev vel alder, har hatt kreft og spontanabort. alle di tingene gjør det mye vanskeligere

å jeg har slev følgelig snakket med han om det, men han skjønner ikke det med alderen eller di andre tingene og det var derfor jeg lagde et innlegg her men var ikke så mye hjelp her heller

jeg tror unasett at det er bare en som har gått gjennom det samme eller en med utdannelse som skjønner hva jeg mener

Dere må jo bare prøve da. Eller så kan du få utredet fertiliteten din og se hvor dårlig tid du har. 

Anonymkode: 4a3f2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg forstår at du er bekymret. Det er jo noen som får problemer med å bli gravide. Noen vet om det på forhånd, jeg for eksempel, mens andre prøver og prøver lenge før de finner ut at oi, det var jo et problem her som gjør at de ikke får det til på egenhånd. 

Det er jo fordelen din og min, at vi er klare over at det kanskje kan bli vanskelig og da kaster vi ikke bort mange år på å prøve på egenhånd, men tar typisk tidligere kontakt med helsevesenet for utredning.

Lykke til! Når tenker du at du er klar for å prøve?

Anonymkode: abed6...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Jeg ville startet med en fertilitetsutredning for å se hvor du ligger ann iforhold til den eventuelle kreftbehandlingen du hadde. Slik at du lettere kan ta ett informert valg om hva som blir rett for deg og eventuelt søke utredning eller fertilitetsbehandling/IVF.. 

Anonymkode: 5cdf9...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...