AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Del Skrevet 25. august 2023 jeg ønsker meg veldig barn men jeg er redd for at det kanskje blir for sent når jeg endelig kan begynne og prøve jeg vet at 33 ikke er så veldig gamelt men når man har hatt kreft blir alderen noe helt annet følere jeg å jeg har også hatt en spontanabort Anonymkode: 1eed5...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Del Skrevet 25. august 2023 Da må du søke en partner og gi det et forsøk da. Lykke til. Anonymkode: a335a...461 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da må du søke en partner og gi det et forsøk da. Lykke til. Anonymkode: a335a...461 jeg har en partner Anonymkode: 1eed5...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Her virket det ikke som du hadde noen spørsmål, vet ikke helt hva du ville oppnå med innlegget? Ønsker du barn, så snakk med partneren din, ikke kvinneguiden Anonymkode: 1cd56...1d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #5 Del Skrevet 26. august 2023 😮💨det jeg skrev vel alder, har hatt kreft og spontanabort. alle di tingene gjør det mye vanskeligere å jeg har slev følgelig snakket med han om det, men han skjønner ikke det med alderen eller di andre tingene og det var derfor jeg lagde et innlegg her men var ikke så mye hjelp her heller jeg tror unasett at det er bare en som har gått gjennom det samme eller en med utdannelse som skjønner hva jeg mener Anonymkode: 1eed5...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): 😮💨det jeg skrev vel alder, har hatt kreft og spontanabort. alle di tingene gjør det mye vanskeligere å jeg har slev følgelig snakket med han om det, men han skjønner ikke det med alderen eller di andre tingene og det var derfor jeg lagde et innlegg her men var ikke så mye hjelp her heller jeg tror unasett at det er bare en som har gått gjennom det samme eller en med utdannelse som skjønner hva jeg mener Anonymkode: 1eed5...c82 Dere må jo bare prøve da. Eller så kan du få utredet fertiliteten din og se hvor dårlig tid du har. Anonymkode: 4a3f2...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 Hei! Jeg forstår at du er bekymret. Det er jo noen som får problemer med å bli gravide. Noen vet om det på forhånd, jeg for eksempel, mens andre prøver og prøver lenge før de finner ut at oi, det var jo et problem her som gjør at de ikke får det til på egenhånd. Det er jo fordelen din og min, at vi er klare over at det kanskje kan bli vanskelig og da kaster vi ikke bort mange år på å prøve på egenhånd, men tar typisk tidligere kontakt med helsevesenet for utredning. Lykke til! Når tenker du at du er klar for å prøve? Anonymkode: abed6...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #8 Del Skrevet 26. august 2023 Hei. Jeg ville startet med en fertilitetsutredning for å se hvor du ligger ann iforhold til den eventuelle kreftbehandlingen du hadde. Slik at du lettere kan ta ett informert valg om hva som blir rett for deg og eventuelt søke utredning eller fertilitetsbehandling/IVF.. Anonymkode: 5cdf9...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå