Gå til innhold

Liten familie, og elendige forhold i den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn, og er ikke sammen med faren, men vi har ett godt samarbeid. Ellers har jeg en liten famimie, en gjenlevende flrelder i andre kanten av landet, og ett søsken med din egne familie ett annet sted. Forelderen vår er egoistisk og selvsentrert, bryr seg kun om seg selv, og er ikke likt av noen av oss to voksne «barna.» Er så tragisk når vi møtes noen sjeldne gsnger. Prøver jo å holde dn normal tone når mitt barn, og mitt søsken sine to barn er der, men mitt søsken er sur, samboeren er tilbakeholden, sliten, oppgitt osv. Blir då sliten og lei av å forholde meg til de, hva er vitsen med å møtes egentlig? Mitt søsken rr mest opptatt av seg selv og sin kjernefamilie og svigerfamilie. Skulle ønske jeg hadde min egen familie, og slapp å bry meg om der jeg kommer fra. Men har ikke lyktes med å finne en god trygg mann enda. Føles ensomt i juletider og 17.mai men. Har ikke kontakt med annen slekt, men det har aldri vært naturlig gjennom oppveksten. Hadde en rar oppvekst.. Andre som omtrent ikke har familie?

Anonymkode: 9c39d...8c7

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er ikke alene.  Har ett barn, dessverre et dårlig samarbeid med barnefar. Han er psykisk syk, vi ble skilt da barnet vårt var baby. Jeg har to søsken, nesten ikke kontakt med noen av de. En far som begynner å bli dement og bor på annen kant av landet, mamma har vært død i 12 år. 

Det er trist å føle at man ikke har familie og samhold. Høytider, ferier, hverdager, ja det er ensomt.  Selv om ting ikke er 100% bra hos barnefar er jeg glad for at sønnen vår har en stor familie der som er glad i han. Masse bursdager og samlinger hvor han koser seg.

Vi har det bra han og jeg sammen, reiser en del og koser oss. Men håper jeg på sikt kan finne en god mann og få et hyggelig forhold. Og litt mer liv inn i hjemmet vårt.

Anonymkode: af829...42f

Skrevet

har også en veldig liten og dysfunksjonell familien. Men jeg har heldigvis ingen barn, så jeg lider ikke noe under det. Lever bare livet mitt og beskjeftiger meg med jobb og venner isteden 

Anonymkode: 9a093...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...