AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hva er din opplevelse og erfaring med Woombie svøpepose? Fortell gjerne fra når du brukte det og hvordan? Vurderer det men skjønner ikke helt om det kun skal brukes på natt eller på dagtid også? Om man tar av når man nattaammer og så på igjen? Anonymkode: 283b6...85e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Jeg bruker det enda. Har brukt det siden fødsel, og han er 4 måneder nå. jeg bruker det bare om natten for å skille mellom natt og dag. Han sover hele natten (våkner 2-3 ganger for mat), men sovner fort igjen så jeg er meget fornøyd med den. Når jeg ikke har brukt svøpeposen så er han veldig urolig og våkner mye mer om natten. Jeg tar den av når jeg nattammer, for det er vanskelig å amme med den på og han liker å holde rundt meg, så tar jeg den på når han er ferdig. Anonymkode: 3a6e2...55b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg bruker det enda. Har brukt det siden fødsel, og han er 4 måneder nå. jeg bruker det bare om natten for å skille mellom natt og dag. Han sover hele natten (våkner 2-3 ganger for mat), men sovner fort igjen så jeg er meget fornøyd med den. Når jeg ikke har brukt svøpeposen så er han veldig urolig og våkner mye mer om natten. Jeg tar den av når jeg nattammer, for det er vanskelig å amme med den på og han liker å holde rundt meg, så tar jeg den på når han er ferdig. Anonymkode: 3a6e2...55b Håper dere ikke fortsatt har armene inni posen, det er overhodet ikke trygt når babyen er blitt så stor og kan finne på å rulle! Anonymkode: 0e9f7...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå