Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i en situasjon som er ekstremt vanskelig å beskrive, men jeg skal prøve. Jeg og min mann har vært gift i ca 5 år, vi har to små barn sammen, begge under 3 år. 

jeg føler vi er helt forskjellige, har forskjellige interesser, tv ønsker, samtale ønsker, drømmer og visjoner. Når vi skal kose oss og ha date nigth hjemme med god mat og gjerne vin, ønsker jeg en god samtale eller å se noe kvalitetstv sammen. Men vi finner ingenting begge er interessert i, og hver gang ender det med at han ser noe sport mens jeg prøver å snakke. Har fortalt om følelsene jeg sitter med til han, men han avfeier det bort med å si at «det er småbarnsperioden». Er det det? Jeg føler meg ensom, irriterende, nedprioritert og uinteressant. Vi legger oss aldri sammen, ingen sex (kun typ 1 gang hver 2 mnd), jeg er ikke fysisk tiltrukket av han, men jeg elsker han og det vi har skapt sammen, men er det noe å redde her? Kan jeg finne han attraktiv på noe måte, og går det an å løse slike problemer når den ene part ikke mener det er problemer? Takk. Mvh kvinne 25.

Anonymkode: 7474c...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om ting har gått veldig fort for dere. Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen men dere har fått 2 barn tett. Og plutselig sliter dere med sex og til og med å finne et tv-program begge liker litt. Det bare vel neppe sammen før du fødte 2 tette?

Anonymkode: d11e2...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...