AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Mannen min har aldri vært glad i bruke penger på klær, det betyr ikke at han har hatt stygge eller ødelagte klær. For meg har det aldri vært viktig å blande meg opp i hva slags klær han skal gå med. Han har alltid vært renslig og bestandig kledd seg anstendig. Men i dag tok det kaka, han gikk på jobb med svart dressjakke og grå joggebukse under den. Da spurte jeg om hva han hadde tenkt på. Det er sånn jeg liker det nå svarte han. I sommer var vi i bryllupet til fetteren hans, da gikk han med hvite joggesko under dress og bukse. Jeg vil ikke blande meg eller være i veien, han skal få lov til å ha det så komfortabelt som han bare vil. Men dette synes jeg er nesten litt vanskelig å være vitne til. Anonymkode: a728e...1e3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Hvite sneakers til dress er kult Anonymkode: 7cdf4...5ba
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Høres mer ut som hans klesstil er mer «ung casual» og din mer «formell eldre». Noen kler seg opp i alder. De liker tyngden det gir dem, enten i yrket eller sosialt. Andre kler seg ned i alder. De liker at det får dem til å fremstå tilnærmelige og nedpå. Dere er en av hver. Ingen stil er «riktig». De dekker de ulike behovene dere to opplever i møte med verden. Og sånn som et apropos: de fleste kvinner jeg møter som ser ned på sin kjæreste/manns klesstil har ikke bedre klesstil enn mannen. De har som hovedregel markant dårligere klesstil. Så kanskje du bør vurdere ta tips fra han? Dette er ikke 1870, tross alt. Klesregler er for folk over 75. (Trolig, selv min far på 70 har lært seg å gi blanke i den utdaterte «burde») Anonymkode: 2f41d...872 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Jeg tenker nei. Selv synes jeg ikke at min kjæreste kler seg så bra alltid, men det var ikke klesstilen jeg falt for. Han er ikke særlig opptatt av klær og liker klærne han går med. Jeg hadde neppe likt det om han begynte å legge seg opp i hva jeg går med. Så hvorfor skal jeg gjøre det mot han? Anonymkode: b3736...eb5
Kompis2 Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Neeehh I min verden er dressjakke og joggebukse nei. Eller joggesko og skinnjakke. men det er meg! Hvis din mann har jobb hvor han kan gå kledd slik, så la han gjør det. Men, ikke gå med ham, gå langt bak... lol 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå