Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
jeg har vært med en mann på 41 år ganske lenge og vi er veldig gode venner og «kjærester» men det irriterer meg at han i det siste mndene har gitt inntrykk av at han vet han har meg rundt lillefinger, han har sluttet å være søt og romantisk. Som regel er det jeg som tar kontakt med han osv. har tatt opp med han og han sier hele tida at han bare tenker på sin syke far. Vet ikke om jeg skal tro på det. Vær så snill gi meg tips og råd hvordan få han til å forstå at han kan miste meg om han fortsetter sånn, jeg blir så lei meg at han tar meg for gitt. Når jeg forteller hva jeg føler sier han « off du graver og lager problemer» ellers sier han kun ok. Han gjør dette fordi han vet at jeg gjør ikke noe med det uansett føler jeg, jeg føler meg så håpløs og «billig» 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å tro på han...? En syk, døende?, forelder er ikke enkelt.. 

Anonymkode: 16817...3b4

• Liker 1
Skrevet

Bare slutt å ta kontakt med han en stund, og la han ta kontakt når han er klar. I mellomtiden lever du bare livet ditt med jobb, venner, familie som vanlig. 

Anonymkode: 2f795...9f0

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Tina2023 skrev (3 minutter siden):

Hei. 
jeg har vært med en mann på 41 år ganske lenge og vi er veldig gode venner og «kjærester» men det irriterer meg at han i det siste mndene har gitt inntrykk av at han vet han har meg rundt lillefinger, han har sluttet å være søt og romantisk. Som regel er det jeg som tar kontakt med han osv. har tatt opp med han og han sier hele tida at han bare tenker på sin syke far. Vet ikke om jeg skal tro på det. Vær så snill gi meg tips og råd hvordan få han til å forstå at han kan miste meg om han fortsetter sånn, jeg blir så lei meg at han tar meg for gitt. Når jeg forteller hva jeg føler sier han « off du graver og lager problemer» ellers sier han kun ok. Han gjør dette fordi han vet at jeg gjør ikke noe med det uansett føler jeg, jeg føler meg så håpløs og «billig» 

Eh hva med at DU innser at han ikke er så interessert og vet at han har deg? 

Anonymkode: 7a575...ab7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Problemet ligger hos deg selv.

Anonymkode: 925a6...c44

Skrevet

Om jeg hadde hatt en syk far, ville jeg gjerne hatt min "kjæreste" nær meg!

Han prater antagelig bare tull . Tør ikke si at han ikke er interessert. Skylder på syk far. 

Anonymkode: a76ce...382

• Liker 5
Skrevet

Hvis han ville hatt deg så hadde han ikke svart sånn. Hvis han virkelig vil ha deg hadde han lyttet til det du sa og tatt det til seg. 

Anonymkode: 75c64...540

• Liker 4
Skrevet

Ts... ikke ta kontakt på en stund. Se om han sender en melding igjen. Hvis ikke så gå videre. Fortsett å være med venner og finn på ting hvis du har muligheten. Ikke gå rundt å kverne om han. Det kommer det ingenting godt ut av. Er det meant to be så blir det nok sånn enten du vil eller ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Si at du vil gjerne være der for han, og du skjønner at det er vanskelig med en syk far. Ta endelig kontakt med meg hvis du føler for det, bare for å snakke eller om du trenger hjelp til noe.

Så trekker du deg unna, og det er opp til han en stund. Så ser du hva som skjer. Trolig får han ikke tid til å savne deg.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 22.55):

Problemet ligger hos deg selv.

Anonymkode: 925a6...c44

Hva er problemet hos meg? 

Skrevet
Tina2023 skrev (8 timer siden):

Hva er problemet hos meg? 

Er bestandig sånn på kg. Det er ts som er problemet. 😂

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (6 minutter siden):

Er bestandig sånn på kg. Det er ts som er problemet. 😂

Akkurat det er jo riktig HER da.. og med det mener jeg,; fyren er dritt, fyren leker med følelsene hennes, hva skal hun med ham? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat det er jo riktig HER da.. og med det mener jeg,; fyren er dritt, fyren leker med følelsene hennes, hva skal hun med ham? 

Men da er det mannen som er problemet .. ikke henne

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden):

Men da er det mannen som er problemet .. ikke henne

Jo hun har jo sin del av dette her da, et dårlig forhold er fortsatt med to personer, ts sitter jo her og skriver om fyren og så spør hun faktisk hvordan hun kan forandre ham og gjøre ham bedre. Det hun burde skrive er at hun dumpet en som ikke var som han burde. Han er problemet ja, men det er ts også, hvis hun ikke ser det så er sannsynligheten stor for at neste fyr er lik. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jo hun har jo sin del av dette her da, et dårlig forhold er fortsatt med to personer, ts sitter jo her og skriver om fyren og så spør hun faktisk hvordan hun kan forandre ham og gjøre ham bedre. Det hun burde skrive er at hun dumpet en som ikke var som han burde. Han er problemet ja, men det er ts også, hvis hun ikke ser det så er sannsynligheten stor for at neste fyr er lik. 

Altså folk må nå få lov å prøve seg... en har jo sett eksempler på at damer kan snu mannfolk før. Hvis det føles riktig for ts så why not. Da har hun nå prøvd da og går det ikke så går det ikke. En må kjempe for noe en vil ha. Ingenting kommer rekende på en fjøl. 

Men utenom det er jeg enig i enten å ikke ta kontakt eller si at man er der som en venn hvis han har en vanskelig tid foran seg. Jeg har selv sett min far bli syk og død og det var jævla tungt og tenke på mannfolk da var utelukket. Så kanskje det er slik med ts sin mann og?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...