Gå til innhold

For lang avstand Drammen/Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr. Jeg bor i Drammen og han i Oslo, typ vestkanten. Vil det funke i lengden? Jeg har alltid vært skeptisk mtp å date noen i Oslo, pga avstand (at den personen går lei, jeg tenker en 30-40 min hver vei ikke er allverden) og a utvalget av damer uansett er så bra i Oslo at hvis det ikke klaffer fullstendig så kan man gå til neste person. 

Anonymkode: 2ceac...38a

Skrevet

30-40min i Norge må man regne med. Dere er bare et tog/buss/bil unna hverandre.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er avstanden jeg må kjøre for å gå i butikken. Det kan da umulig anses som langt for å date noen.

Blir det langvarig flytter jo de fleste sammen etterhvert. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis dette er en dealbreaker så er personen ikke den rette.

Anonymkode: c2320...3c5

• Liker 5
Skrevet

Jeg har lenger reisevei til jobb.

Anonymkode: 82669...5b1

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare en liten togtur unna. Går tog hele tiden mellom Oslo og Drammen. Her jeg bor går det buss 2 ganger til dagen.

Anonymkode: 1fa78...c1d

• Liker 3
Skrevet

Ehhh…. Det er kort, ikke lang reisevei! Hvis du tenker at dette er et problem har du ikke funnet den rette mannen. 

Anonymkode: f9ae6...d97

Skrevet

Det må være tull😂 mange pendler den veien hver eneste dag! Noen ganger flere ganger om dagen.

Anonymkode: 783fe...3b7

Skrevet

Ehh.. det er jo en kort reisevei?! 

Anonymkode: cc6dc...adb

Skrevet

Ikke for lang avstand, men husk at vi lever i et likestilt samfunn. Regner med at du har like mye penger som han og ikke følger den gammeldagse stereotypen?

Skrevet

Det funker absolutt det om dere vil.

Folk får til USA - Australia i reiselengde, så hvorfor skulle ikke dere klare Oslo- Drammen, det går tog hvert 10.minutt(!!!!!!)

Så hallo i luken.

Anonymkode: ca807...12a

Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Ikke for lang avstand, men husk at vi lever i et likestilt samfunn. Regner med at du har like mye penger som han og ikke følger den gammeldagse stereotypen?

Goddagmann🤠

Anonymkode: 77d38...a55

Skrevet

Så lenge begge ønsker det så går det fint. Det kan kanskje være vanskelig i lengden hvis ingen av dere kan eller ønsker å flytte på dere, men utover det så skjønner jeg ikke at det kan være noe problem.

Anonymkode: 3c464...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...