Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt i hvilket underforum jeg skulle plassere denne, så det ble her.

Jeg har en tendens til å stalke andre på nett. Hvis det feks er kommet en ny nabo eller noe sånt så søker jeg opp hvem det kan være, og plutselig vet jeg omtrent hvem hele slekta er samt kjæreste, aktiviteter.. Jeg bruker ikke informasjonen til noen verdens ting, det er bare en helt unødvendig research, men ender opp med å gjøre det hele tiden😂

Fler som er like pling i bollen?

Anonymkode: fba0a...6d4

• Liker 6
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dessverre. 

Jeg pleier som regel gå bort til noen og si hei

Endret av bundaberg
Skrevet

Det hender.. 

Det er utrolig hvor mye man kan finne ut om en person bare v.h.a. et par tastetrykk..

Anonymkode: 96845...899

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir sånn om jeg blir betatt av noen. 😅 Leser hele profilen på Facebook og finner ut alt for mye om han, og når jeg da møter han igjen må jeg ha tunga rett i munnen og huske på hva jeg «ikke vet» og hva jeg vet om vedkommende. 😬

Anonymkode: 61516...3eb

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hender.. 

Det er utrolig hvor mye man kan finne ut om en person bare v.h.a. et par tastetrykk..

Ja, det er noen som har ekstremt mye digitale spor etter seg.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir sånn om jeg blir betatt av noen. 😅 Leser hele profilen på Facebook og finner ut alt for mye om han, og når jeg da møter han igjen må jeg ha tunga rett i munnen og huske på hva jeg «ikke vet» og hva jeg vet om vedkommende. 😬

Anonymkode: 61516...3eb

Haha Huffameg😂 Det er godt vi er fler. Jeg trenger ikke være betatt engang da, jeg har null interesse av de jeg søker på😅

• Liker 2
Skrevet

Hei! 

Anonymkode: 46746...9b5

Skrevet

Må holde meg sterkt i skinnet for å ikke la nyskjerrigheten ta overhånd. Å noen ganger er det ikke nok 😂 

Er så flau, er redd mannen jeg er litt betatt av vet at jeg googlet han. 

Anonymkode: 9104c...05b

Skrevet

Ja! Og når folk skal selge hus.. herregud, jeg kan annonsene utenatt!

Skrevet

altså, det er ikke helt sinnsykt crazy da. Hvis du hadde vært en helt sinnsyk stalker, hadde du fysisk fulgt etter vedkommende, prøvd å bryte deg inn i hjemmet osv. 

Du stalker ‘kun’ på nett. Relativt uskyldig. 

Anonymkode: e6fb1...f92

• Liker 3
Skrevet

Ja, dessverre😂 Det gjelder kollegaer på jobben min også. Og, en gang fant jeg en kjekk fyr jeg hadde sett noen ganger på trening på instagram, etter ganske iherdig leting. 

Kan også bli veldig nysgjerrig om jeg går forbi et eksepsjonelt fint hus i nabolaget, finner ut hvem som bor der og søker de opp helt uten noen som heldt grunn. Utrolig flaut. Aner ikke hvorfor jeg er sånn haha. 

Anonymkode: e64e9...41e

• Liker 2
Skrevet

Her er jeg!! Stalker egentlig hvem som helst 😂😂😂😂😂

Anonymkode: ece8c...734

• Liker 1
Skrevet

Ikke sånn crazy da, men har hatt meg noen stalker-runder oppigjennom årene, ja :D Fint å ha litt bakgrunnsinfo om folk man finner interessant ;) 

Skrevet

Vi er absolutt flere TS. :ler: Trøster meg også med at den ene svigerinnen min er helt likedan.

Anonymkode: 1c771...282

Skrevet

Jeg er så redd for at de finner ut at jeg har snooket på nettet, går d ikke an å finne ut? 

Anonymkode: 47963...9d9

Skrevet

Her og! Plutselig var jeg inne på instagrammen til kusina til kona til broren til mannen til psykologen min sin Instagram🧐😂 stalker ikke noe i virkeligheten, men plutselig får jeg kick over meg og kan bruke lang tid på å gå videre i folk. Helt håpløst😂

Anonymkode: 254af...ff0

• Liker 1
Skrevet

Nå om dagen blir det en del profilsøk, bildesøk o.l. i forbindelse med drapssaken på Hønefoss.
Men det blir vel litt annet enn det som nevnes i HI

Skrevet

Webstalker folk jeg misliker. Og hvis jeg ser dødsannonse/gravstein til noen som har dødd ung, sjekker jeg Google og some for å prøve å finne ut hva som har skjedd 🫣

Anonymkode: 39af3...6ec

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Visste ikke helt i hvilket underforum jeg skulle plassere denne, så det ble her.

Jeg har en tendens til å stalke andre på nett. Hvis det feks er kommet en ny nabo eller noe sånt så søker jeg opp hvem det kan være, og plutselig vet jeg omtrent hvem hele slekta er samt kjæreste, aktiviteter.. Jeg bruker ikke informasjonen til noen verdens ting, det er bare en helt unødvendig research, men ender opp med å gjøre det hele tiden😂

Fler som er like pling i bollen?

Det er offentlig informasjon de har lagt ut så hvem som helst kan lese den om de har lyst. Det kaller jeg ikke stalking. Du er nysgjerrig. Faren med å finne ut for mye før personen selv får presentert seg er at det er lett å bli forutinntatt. Og vanskeligere å møte den personen med et åpent sinn og blanke ark. 

Skrevet

Nei, ikke med mindre jeg har bruk for informasjonen. Men jeg gjør det dersom jeg skal f.eks på middag med noen jeg ikke kjenner osv. for å kartlegge interesser. Folk jeg vurderer å ansette. Men jeg stalker aldri random personer uten noe formål med det. 

Jeg hadde en stalker for noen år siden, en virkelig crazy person, og hele opplegget var bare skummelt og ekkelt. Han oppsøkte meg i alle mulige kanaler: snapchat, messenger, Instagram og ringte meg. Jeg måtte blokkere han alle mulige steder. Helt sprøtt at noen kan bli så opptatt av et menneske man aldri har møtt. Dette pågikk over flere måneder, og jeg vurderte å anmelde han mot slutten. Jeg observerte han ofte i nabolaget. Mannen min ble til slutt så rasende at han troppet opp på døra hans.

Anonymkode: ea041...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...